سخنرانی تابش در همایش مدیران مدارس استان با استقبال، تایید و تشویق مداوم فرهنگیان استان همراه بود

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت کشف استعدادهای برتر دانش‌آموزان یزدی گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان در کشور اجرا شود.

محمدرضا تابش پیش از ظهر امروز در همایش مدیران مدارس استان یزد با بیان اینکه سیستم آموزشی کشور، امسال سنگین‌ترین ماه مهر، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پیش رو دارد، اظهار داشت: برای بررسی و برطرف کردن مشکلات جامعه به‌ویژه فرهنگیان بررسی و پرداختن به علت‌ها ضروری است.

نماینده شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بیش از یک میلیون نفر فرهنگی در وزارت آموزش و پرورش گفت: تأمین نیروی انسانی و به‌کارگیری نیروهای حق التدریسی قبل از فرا رسیدن مهر 94 آغاز شده است.

تابش ارتقای جایگاه فرهنگیان به وضعیت واقعی را ضروری دانست و بیان کرد: پیشرفت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در کشور، مستلزم رسیدگی و رفع مشکلات فرهنگیان به‌عنوان مربیان و تعلیم دهندگان نخبگان جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت ویژه علم در ایران اسلامی به‌عنوان کشوری تمدن‌ساز در جهان افزود: هیچ کشوری نمی‌تواند از سطح علمی و آگاهی فرهنگیان به‌ویژه معلمان خود بالاتر رود.

تابش رسیدگی به امور بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد، پرداخت پاداش فرهنگیان و تأمین اقلام آموزشی و کمک‌آموزشی برای مناطق محروم استان یزد را از جمله موارد حائز اهمیت در مورد رسیدگی به فرهنگیان استان یزد عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های اجراشده از آموزش و پرورش استان یزد، اجرای طرح شهاب به‌منظور کشف استعدادهای برتر از بین دانش آموزان استان یزد را طرحی شاخص و اقدامی مطلوب دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا