یزدفردا:به مناسبت روز سالمند، جمعی از مدیران و پرسنل کارخانجات شیشه اردکان ضمن حضور در سرای سالمندان مجد اردکان از کهنسالان و سالمندان این مرکز عیادت و دلجویی کردند.
 دراین مراسم دکتر عضد رئیس بهزیستی اردکان ، معاون و کارکنان بهزیستی و خادم عباسی مدیرعامل سرای سالمندان مجد نیز حضور داشتند.
محمد جواد عزیزیان رئیس هیات مدیره کارخانجا شیشه اردکان در جمع کارکنان و سالمندان سرای سالمندان مجد هدف از حضور پرسنل شیشه در این مرکز را ادای احترام به پیران و ازکار افتادگان عنوان کرد.
وی با قدردانی از زحمات مدیر و کارکنان خدوم و زحمتکش سرای سالمندان مجد اردکان افزود: باید یاد بگیریم که به بزرگترهایمان احترام بگذاریم و به پاس زحمات بی دریغ آنان دستشان را ببوسیم.
عزیزیان اضافه کرد: بنده و برادرانم یکی از رموز موفقیت خود را قدکشیدن زیر سایه پدرومادر و احترام و عزت به این عزیزان می دانیم و هیچ گاه ولی نعمت ها و بزرگان مان را به حال خود رها نکرده ایم.
رئیس هیات مدیره کارخانجات شیشه اردکان تصریح کرد: بنده به شخصه همه اعتبار و برکت زندگی ام را مدیون پدر و مادرم می دانم و هرشب به خانه مادری خود می روم و لحظه ای او را تنها نمی گذارم.
وی گفت: ما هرچه داریم از پدر و مادر است و رضای خداوند هم در رضای والدین ماست. بنده اطمینان دارم که خداوند بنده ای که به پدر و مادرش بی احترامی می کند را بنده خوب خود نمی داند.

در این مراسم پرسنل کارخانجات شیشه اردکان با اهدای گل به سالمندان سرای مجد اردکان به این عزیزان ادای احترام کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا