به گزارش پایگاه خبری یزدفردا "یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه اردکان گرامی داشته شد.

این مراسم با عنوان«طلیعه وحدت» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان و با حضور ریاست، معاونین و مدیر امور فرهنگی دانشگاه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

رئیس دانشگاه اردکان در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار آیت الله دکتر محمد مفتح گفت: وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت در هدف و جهت است و بایستی برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که ارتباط بین دو نهاد حوزه و دانشگاه استمرار داشته باشد. دکتر غفوری چرخابی دانشجویان و طلاب را دو رکن بزرگ انقلاب عنوان کرد و بر هوشیاری بیش از پیش این دو قشر در تحقق شعار وحدت حوزه و دانشگاه تأکید کرد.

در ادامه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان یزد در سخنانی ضمن گرامیداشت 27 آذر و نامگذاری این روز به عنوان«وحدت حوزه و دانشگاه»، تلاشهای شهید والامقام آیت الله دکتر مفتح در این راستا را ارج نهاد. حجت الاسلام حرزاده بخشی از سخنانش را به نیز به ضرورت و اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اختصاص داد و گفت: خوشبختانه دانشگاهیان نیز گام های مؤثری در سالهای اخیر در گرامیداشت این روز برداشته اند که جای قدردانی دارد. مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان با ارائه چند مثال از رشته های مختلف دانشگاهی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه بایستی در عمل باشد و به صورت یک نیاز در دروس و رشته های مختلف به اجرا درآید.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا