یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیسی"پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي شهرستان اردکان گفت: ماموران پليس اين شهرستان اعضاي يک باند چهار نفري سرقت را دستگير و يک ميليارد ريال طلا و جواهرات سرقتي را نيز از آنها کشف کردند. 

سرهنگ "سيدرضا صادقيان" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري یزدفردا، گفت: با توجه به سرقت هاي اخير در شهرهاي همجوار اردکان، ماموران پليس اين شهرستان کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي را مدنظر قرار دادند.
وي ادامه داد: ماموران انتظامي در بازرسي از مسافران يک دستگاه اتوبوس در مسير"يزد-تهران" به سه نفر از سرنشينان اين اتوبوس مشکوک شده و وسايل همراه آنها را مورد بازرسي قرار دادند.
صادقيان گفت: در بازرسي از وسايل اين افراد مقادير زيادي طلا و جواهر شامل؛ چندين سکه طلا، النگو، پلاک طلا،گوشواره و زنجير طلا، زنجير مرواريد، چند رشته مچ بند طلا و همچنين 100 قطعه ايران چک سرقتي کشف و متهمان براي انجام بازجويي به اداره پليس، منتقل شدند.
وي ارزش اموال سرقتي کشف شده را يک ميليارد ريال بيان کرد و افزود: متهمان در بازجويي هاي اداره پليس به 20 فقره سرقت از منازل مسکوني در شهر يزد با همدستي فرد ديگري که سردسته اين باند بود اعتراف کردند.
سرهنگ صادقيان گفت: عوامل پليس آگاهي اين شهرستان پس از اخذ مجوز قضائي سردسته اين باند را در مخفيگاهش در شهر يزد دستگير کرده و در بازرسي انجام شده دو دستگاه خودروي سواري ماکسيما و پرايد را که سارقان در خصوص سرقت از آن استفاده مي کردند کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان اردکان با بيان اينکه اعضاي اين باند سرقت ، همگي داراي سابقه کيفري بودند ادامه داد: متهمان براي تحقيقات بيشتر و تکميل پرونده به پليس آگاهي استان تحويل داده شدند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا