در آستانه اولین بازی تیم والیبال آرمان اردکان نماینده استان یزد در لیگ برتر والیبال کشور، نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس، با حضور در اردوی این تیم، با بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی دیدار و برای آنان در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت نمود.

"محمدرضا تابش" در این دیدار صمیمی؛ با اشاره به روند شکل گیری این تیم در سالهای گذشته و برنامه ریزی های صورت گرفته برای سیر صعودی والیبال در اردکان اظهار داشت: دو سال موفقیت در لیگ یک و اخذ مجوز حضور در لیگ برتر بدلیل برخی مشکلات از جمله نبود سالن مجهز باعث شده بود مجموع نظر کارشناسان و مربیان این رشته ورزشی و مسئولان شهرستان بر تداوم حضور تیم والیبال در لیگ دسته یک و تشکیل تیم های پایه متمرکز شود لیکن در سالجاری و با توجه به مهیا شدن برخی زیرساخت ها و خواست عموم و فعالین این رشته ورزشی؛ علیرغم تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی موجود، امکان حضور والیبال اردکان در این رده  از مسابقات فراهم شد و تجربه جدیدی برای والیبال و وزرش شهرستان اردکان رقم خورد.

نماینده اردکان با بیان اینکه در آخرین دیدار والیبالیست ها و ورزشکاران اردکان با جناب آقای خاتمی، ایشان بر حضور والیبال اردکان در لیگ برتر تاکید داشتند گفت: خوشحالیم که این امر تحقق یافت و امیدوارم بتوانید با حفظ اخلاق و منش قهرمانی و پهلوانی، دل مردم استان یزد و شهرستان اردکان که متصف به آموزه های دینی و فرهنگی هستند را شاد کنید.

وی با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی اردکان در کنار توسعه روزافزون اقتصادی این شهر گفت: تمام تلاش خود را برای حضور خوب و شایسته در لیگ برتر مصروف دارید و بنده نیز به سهم خود همچنان کمک کار ورزش شهرستان خواهم بود.

نماینده مردم اردکان با تشکر از صنایع شهرستان اردکان برای حمایت از ورزش و تیم والیبال اردکان گفت: برای طی مراحل ترقی و پیشرفت، نیاز است تا منافع جمع بر منافع فردی ارجحیت یابد و کادر فنی و مدیریتی و دوستداران والیبال با تعامل و هماهنگی و پرهیز از حاشیه سازی روند رو به رشد تیم را سرعت ببخشند و قطعا تداوم این موفقیت ها می تواند ورود هر چه بیشتر بخش خصوصی به ورزش شهرستان اردکان را تسهیل کند.

"محمدرضا تابش" همچنین از تماشاگران و دوستداران پرشور و فهیم والیبال اردکان درخواست کرد ضمن به جا آوردن حق میزبانی برای تیم های میهمان در اردکان،همچون گذشته و بخصوص در روزهای دشوار و سخت که تیم نیاز به حمایت دارد، یار و یاور بازیکنان و کادر فنی این تیم باشند.

در ادامه مدیرعامل باشگاه آرمان اردکان با بیان اینکه برای شکل گیری و تامین اسپانسر با مسئولان استان نیز رایزنی شد لیکن نتیجه ای حاصل نشد گفت: خوشبختانه با پیگیری و حمایت های مادی و معنوی نماینده مردم اردکان، امروز شاهد تحولی در ورزش اردکان و حضور والیبال اردکان در لیگ برتر هستیم.

"کارگر"  همچنین گفت: سعی گردید هزینه تیم در حد معقول و قابل قبولی تعیین گردد و امروز بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی تیم، یکدل و آماده برای حضور در مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه به سختی های حضور در لیگ برتر آگاه هستیم گفت: از تماشاگران نیز می خواهیم همچون سالهای گذشته مشوق و باعث دلگرمی ورزشکاران و مسئولان شهرستان باشند.

همچنین "نادر قاضی" و "علیرضا بهبودی" سرمربی و کاپیتان تیم والیبال آرمان اردکان نیز در ادامه نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

گفتنی است نماینده مردم اردکان همچنین در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم متین صالحین ورامین نیز حاضر شد و حضور آنان در شهرستان اردکان را خیرمقدم گفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا