معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: اردکان هرچند در بحث ورزش های همگانی و قهرمانی جایگاه ویژه و برتری در میان ۱۰ شهرستان استان دارد، باید استعدادها و ظرفیت های آن مشخص و اولویت بندی شود.

یزدفردا: علی محمد شیخی روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان اردکان افزود: اولویت با  تعمیر استخر، تکمیل سکوی فوتبال ساحلی ، سالن اسکواش، سرای ورزشکاران ،خانه های ورزش روستایی و سالن شمشیربازی اردکان تعریف شده که نیازمند پیگیری مسوولان محلی و استان است .

 وی با قدردانی از مدیریت پنج ساله احمد شکرالهی که آن را مایه خیر و برکت و منشا علم و همت توام با اخلاق و رفتار خوش نامید، خواهان ادامه همکاری این چهره علمی در حمایت و همفکری با ورزش شهرستان در دوره سرپرستی علی اکبر فروزانفر در اعتلای ورزش شهرستان شد.

همچنین فرماندار اردکان وجود تیم های لیگ برتر و درخشش ورزشکاران شهرستان در رقابت های ورزش قهرمانی را نشانه  سال ها برنامه ریزی موفق و مدیریت خوب اداره ورزش و جوانان و همت مسوولان دانست و تصریح کرد:‌ قدردان مدیریت توام با علم ،تخصص و سعه صدر آقای شکرالهی هستیم و برای سرپرست جدید هم که از نیروهای با تجربه آن اداره است ، آماده کمک و همراهی هستیم .

بهروز شهابی زاد اظهار کرد: با وجود مشکلات مالی متعدد ، در راستای ارتقا سلامت جامعه برای حل مشکلات جامعه ورزش قول همکاری می دهم .

وی مشکلات ورزش اردکان را تعیین بودجه شهرستان ها براساس جمعیت نه عملکرد حرفه ای، کمبود زمین های ورزشی محلات به عنوان پایگاه های پایه ورزش ، همکاری کم سایر نهادها، کمبود فضا برای ورزش همگانی با وجود استقبال خوب مردم، به دلیل مشکلات ساختار شهری و محاسبه سرانه ورزشی غیرمفید در کشور ذکر کرد.

فرماندار اردکان  گفت: کسب رتبه‌های برتر ورزشی، افتخارآفرینی دختران و پسران شهرستان و حضور چند تیم از اردکان در لیگ برتر، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی، سخت‌کوشی و هدف‌گذاری در ورزش است.

وی با بیان این‌که ورزش جوانان و مسائل آنان باید در این اداره به‌ صورت جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد؛ اظهار کرد: ایجاد نشاط در جامعه را یکی از مسوولیت‌های اداره ورزش و جوانان در دوره مدیریت جدید نامید که باید بیشتر مورد توجه باشد.

فرماندار اردکان همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان، تداوم پی‌گیری‌ها برای تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش نظیر استخر شنا، سالن‌های ورزشی و.سایر طرح ها و پروژه ها را خواستار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا