فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش و پیگیری ماموران پلیس فتای شهرستان اردکان مبلغ ۵ میلیارد ریال به حساب مالباختگان استرداد شد

یزدفردا: سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزدگفت: با توجه به شکایت ۲ نفر از شهروندان در شهرستان اردکان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها از سوی یک سایت سرمایه‌گذاری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان قرار گرفت. 

او افزود: با بررسی ماموران پلیس مشخص شد مالباختگان اقدام به سرمایه‌گذاری مبلغ پنج میلیارد ریال در سایتی با عنوان استخراج ارز دیجیتال کرده که پس از مدتی متوجه شدند سایت مورد نظر جعلی و کلاهبرداری بوده و زمانی که درخواست وجه خود را کردند از سایت حذف می‌شوند.

سردار بهدانی فرد اظهار داشت: ماموران پلیس فتا با کار اطلاعاتی متوجه شدند مسئول این سایت که دارای سوابق متعدد کلاهبرداری بوده اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد و سایت طراحی شده نیز از آنجا هدایت می‌شود.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی قضائی و اخذ مجوز‌های لازم، حساب‌های بانکی کلاهبردار شناسایی و مسدود و با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ پنج میلیارد ریال از حساب متهم استرداد و به حساب مالباختگان بازگردانده شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا