فرماندار بافق با "محمود بافقی" اولین منشی بخشداری بخش بافق در دهه 30 شمسی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق به همراه جمعی از کارشناسان فرمانداری با حضور در منزل محمود بافقی منشی اولین بخشدار بخش بافق در دهه 30 شمسی، با وی دیدار و گفتگو کرد.

سید مهدی طلائی مقدم در این دیدار از پیشکسوتان به عنوان سرمایه ها و گنجینه های معنوی شهرستان یاد کرد و اظهارداشت: تکریم و نکوداشت از خدمات پیشکسوتان عرصه های مختلف که در قید حیات هستند وظیفه همه آحاد و افراد جامعه است.

وی در ادامه استفاده از تجربیات و دانش این پیشکسوتان را ضروری خواند و افزود: این افراد سرمایه های ارزشمند استان و شهرستان به حساب می آیند، و نباید به راحتی از کنار آنها گذشت و آنها را فراموش کرد.

طلائی مقدم در ادامه بر ضرورت برگزاری همایش تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان شهرستان بافق تاکید کرد و گفت: باید به صورت فصلی بزرگان و پیشکسوتانی که در قید حیات هستند مورد تکریم و نکوداشت قرار گیرند و از خدمات آنان در سال های گذشته تجلیل به عمل آید.

گفتنی است محمود بافقی در سال های گذشته در مسئولیت های اولین منشی بخشداری بخش بافق در دهه 30 ،معاون فرماندار کل شهر یزد در دهه 40 و فرماندار کل شهر بوشهر در دهه50 شمسی مشغول به فعالیت بوده است.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا