فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بافق: با اجراي طرح مكنا، پلیس به دنبال استفاده از تکنولوژی برای انجام ماموریت‎ها و خدمت‎رسانی به مردم است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ سرپرست فرمانداري بافق در بازديد از كلانتري مركزي شهرستان از روند بهسازي محيط اين نهاد آگاه و در جريان برنامه هاي نيروي انتظامي قرار گرفت.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بافق در اين بازديد با اشاره به اجراي طرح مكنا «طرح مدیریت کنترل نیروی انسانی» گفت: طرح مكنا به دلیل آنکه ناجا به طور مستقیم با مردم روبرو است موضوع کنترل خدمات برای ناجا بسیار مهم و اساسی است.

سرهنگ فرهاد بيگلري هدف اصلی اجرای «طرح مکنا» را رضایتمندی مردم از ارائه خدمات نیروی انتظامی است بيان كرد و افزود: بهسازی محیطی کلانتری‎ که یکی از بخش‎های اجرای طرح مکنا است در حال اجرا مي باشد.

وي با اشاره به اهداف اجرای طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی گفت: از جمله اهداف اين طرح می‌توان به تحول در شیوه‌ها و روش‌های انجام وظایف و ارائه خدمات به مردم در بهسازی محیط فیزیکی کلانتری و ایجاد فضای متناسب با شان مراجعه‌کنندگان، افزایش سرمایه اجتماعی ناجا و رضایت‌مندی مردم از کلانتری،توسعه فضای اسلامی و انقلابی در کلانتری، رساندن کلانتری به استانداردهای لازم، اشاره کرد.

بيگلري در پایان ابراز کرد: پلیس به دنبال استفاده از تکنولوژی برای انجام ماموریت‎ها و خدمت‎رسانی به مردم است.

گفتني است در اين بازديد زاده رحماني سرپرست فرمانداري بافق، بر اجراي هرچه سريعتر طرح مكنا و بهسازي كلانتري مركزي شهرستان تاكيد و قول مساعدت و همكاري داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا