مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد: 90درصد از عملیات خاکبرداری 5 کیلومتر انتهای بزرگراه یزد –بافق مربوط به ترانشه هایی با مقاطع سنگی است.

ه گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست فرمانداری به همراه شهردار و رئیس شورای شهر با مديرعامل سازمان همياري شهرداري هاي استان در محل كارگاه اين سازمان در مجتمع بين راهي مسجد ابوالفضل يك نشست مشترك داشتند و سپس از قطعه پایانی بزرگراه بافق- یزد بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این قطعه قرار گرفتند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد به عنوان پیمانکار 5 کیلومتر ابتداي مسیر بزرگراه بافق – یزد در این بازدید در خصوص عملیات راهسازی گفت: این قطعه مسیر، از کیلومتر 41 شروع شده و تا کیلومتر 46 ادامه دارد.
علی افخمی افزود: عملیات راهسازی این 5 کیلومتر شامل 220 هزار متر مکعب خاکریزی و بیش از 65 هزار مترمکعب خاکبرداری دارد.
وی با اشاره به وضعیت بستر و سختی راهسازی این قطعه گفت: 90 درصد از عملیات خاکبرداری این 5 کیلومتر مربوط به ترانشه هایی با مقاطع سنگی است که در برخی از مکان ها نیاز به انفجار دارد.
محمد زاده رحمانی، سرپرست فرمانداری بافق در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از پیمانکار این قطعه خواستار تسریع و افزایش نيروي و ماشین آلات راهسازی در این 5 کیلومتر شد.
گفتنی است در ادامه سرپرست فرمانداری با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان از بلوار ورودی شهر ( بلوار شهید بهشتی) بازدید کردند که با توجه به گزارش شهردار بافق مقرر شد شهرداری با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان پيمانكار، مسیر رفت این بلوار را تا پایان سال بهسازی و آسفالت نماید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا