زنگ ایثار و مقاومت در تمام مدارس شهرستان بافق و به صورت نمادین در دبستان شهيد دهستاني با حضور مسئولین به صدا در آمد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با اولين روز از بازگشايي مدارس و به مناسبت هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت با حضور امام جمعه ، فرماندار ، نماينده وزارت آموزش و پرورش ، جمعي از مسئولان آموزش و پرورش و ادارات شهرستان و اولياء و مربيان دانش آموزان در دبستان پسرانه شهيد حسن دهستاني برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين مراسم ضمن تبريك به مناسبت بازگشايي مدارس از دانش آموزان امروز به عنوان آينده سازان و سرمايه اصلي كشور ياد كرد و گفت : سه گروه براي آماده سازي فضا و امكانات جهت تحصيل و كسب علم تلاش مي كنند كه عبارتند از دولت و دولتمردان ، معلمان و دبيران و گروه آخر اولياء دانش آموزان هستند.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني ضمن تاكيد بر استفاده بهينه و صحيح از امكانات و فرصتهاي ايجاد ، از دانش آموزان خواستار تا با تلاش خود و طي كردن پله هاي ترقي باعث پيشرفت و سربلندي كشور ، استان و شهرستان خود باشند.

فرماندار بافق نيز ضمن تبريك هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره امام و شهداي 8 سال جنگ تحميلي خطاب به دانش آموزان گفت : دانش آموزان و آينده سازان ايران اسلامي بايد بدانند که امنيت و آسايشي که امروز در ايران اسلامي حکفرماست به برکت خون شهيدان و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام به دست آمده و بايد با مطالعه آن چه در دوران هشت سال دفاع مقدس گذشت، راه شهيدان را ادامه داده و با آرمان هاي انقلاب اسلامي همراه باشند.

سيد مهدي طلايي مقدم دانش آموزان امروز را دولتمردان و آينده سازان اين كشور و نظام دانست و خاطر نشان كرد : مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تلاش و کوشش خود را به سمت تعالی و ارتقا تحصیلی دانش آموزان معطوف کند.

در پايان اين مراسم زنگ مقاومت و ايثار توسط نماينده وزارت آموزش و پرورش و با حضور مسئولان نواخته شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا