مسائل و مشکلات ارتباطی و زیر ساخت پنج شهرستان استان یزد توسط نماینده حوزه انتخابیه مهریز و فرماندار بافق در دیدار با وزیر ارتباطلات و فناوری اطلاعات مطرح و پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست سه جانبه نماینده حوزه انتخابیه مهریز و فرماندار بافق با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست ضمن تبریک سال جدید، پیرامون مسائل و مشکلات در خصوص توسعه و گسترش شبکه مخابراتی در روستاها مطالبی را بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه برخی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در حال توسعه و عمران می باشد، قادر به گسترش محله جدید نیستیم.

محمد زاده رحمانی همچنین به رفع مشکلات مخابراتی در برخی از محلات شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون سه محله شهرستان از بستر تلفن ثابت محروم می باشد که نیاز مبرم است خدمات ارتباطی این محلات نیز به مردم ارائه شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه از نماینده حوزه انتخابیه مهریز و فرماندار بافق خواست تا آنچه مربوط به مشکلات ارتباطی روستاها می باشد درخواست کنید تا در اولویت قرار دهند.

دکتر محمود واعظی با اشاره به تاکید خاص ریاست جمهور مبنی بر انتقال زیرساخت ها به روستاهای کشور اظهار داشت : برای توسعه روستاهای شهرستان از بودجه وزارتخانه اعتبار می گذارم.

وی افزود: ما به عنوان دولت مصمم هستیم اول تمام روستاهای بالای 20 خانوار بتوانیم را نعمت ارتباطات تلفنی برخوردار کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور یادآور شد: به منظور تسهیل در امور روزانه مردم، از دو سال قبل انتقال اینترنت به روستاها را شروع کردیم و تا الان بستر اینترنت برای بیش از 25 هزار روستا در کشور فراهم شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا