دانلود فیلم اختاپوس با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

موضوع: داستانی، تخیلی دانلود فیلم اختاپوس

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

محصول: ایران دانلود فیلم اختاپوس

سال ساخت: ۱۳۹۲ دانلود فیلم اختاپوس

کارگردان: سید جواد هاشمی دانلود فیلم اختاپوس

بازیگران: امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، امین زندگانی، نیلوفر خوش‌خلق، نادر سلیمانی،علی اوسیوند، هومن حاجی‌عبدالهی، امیر غفارمنش و ترلان پروانه

خلاصه داستان: آهوی پیشونی سفید که از دست سخت گیری های پدرش خسته شده، با فریب عجوزه راهی شهر آرزوها می شود و در آن جا با حوادثی رو به رو می شود که در انتظار او نشسته اند. دداستان فیلم به گونه‌ای طراحی شده که در آن شخصیت‌های فولکلور، قدیمی و معروف ایرانی از جمله خاله سوسکه و آقا موشه، آهوی پیشونی سفید، عفریته، عجوزه، سالار، گرگ، روباه، خرس پلیس و . . . نیز حضور دارندانلود فیلم اختاپوس

توضیحات و اخبار این اثر: «اختاپوس» فیلمی موزیکال در ژانر ” کودک و نوجوان ” می باشد که قرار هست تمامی شخصیت های نوستالژیک دهه ی شصت شمسی نظیر خاله سوسکه و آقا موشه، آهوی پیشونی سفید، عفریته، عجوزه، سالار، گرگ، روباه و خرس پلیس را برای تماشاگر زنده کند. این شخصیت ها در قالب ماجرای دور شدن یک آهوی زیبا از خانه اش و اتفاقاتی که در جریان آن رخ می دهد، بازخوانی خواهند شد.

«سه گانه “اختاپوس”، دفتر اول: آهوی پیشونی سفید نام جدید پر هزینه ترین کار کودک و نوجوان تاریخ سینمای ایران است که سید جواد هاشمی آنرا نوشته و کارگردانی کرده است. قرار است دومین قسمت از«اختاپوس» با نام«پیشونی طلا» بعد از اکران «آهوی پیشونی سفید» ساخته شود.

 اختاپوس عنوان سه گانه ای است به تهیه کنندگی سید مسعود اطیابی و کارگردانی سید جواد هاشمی است.قسمت اول این فیلم با نام آهوی پیشونی سفید ساخته و اکران شد که با نظر خوب منتقدان و مردم مواجه شد.قسمت دوم نیز قرار است با نام آهوی پیشونی طلا ساخته شود که متن آن نوشته شده است.اختاپوس فیلمی است داستانی و تخیلی که در این فیلم بازیگرانی چون امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا و امین زندگانی و گوهر خیر اندیش ایفای نقش می کنند.عوامل فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری فرشاد خالقی ، مدیر تولید ایرج طایفه ، مدیر برنامه ریزی یوسف طاهریان ، طراح گریم شهرام خلج ، آهنگساز بهنام صبوحی ، طراح هنری صحنه داریوش پیرو ، طراح صحنه علی شایانفر عکاس ، لیلا خوش کنار.

دانلود فیلم اختاپوس با لینک مستقیم
دانلود نقشه ایران   نقشه کامل راه های ایران (مناسب برای مسافرت)
حجم: ۷۱۰ مگابایت
دانلود فرمت: mp4
دانلود رمز: www.mihanfal.com
دانلود منبع: میهن فال

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا