بیوگرافی کوتاه از مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی متولد ۱۳۶۳ در تهران است و در رشته گرافیک تحصیل کرده است . وی فعالیت موسیقی را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد .دلخوری، یکی بود یکی نبود، به خدا، بیا برگرد، تنهایی، آرزو، برو، عشق یعنی این، در دقیقه آخر، ستایش، مثل شیشه ، جاده یک طرفه و یکی هست ، نگران منی ، قلبم رو تکراره و … از جمله آثار این خواننده جوان و مجبوب کشورمان است .

مرتضی پاشایی و سرطان

حدودا از آذر سال ۹۲ پزشکان تشخیص دادند مرتضی پاشایی بیماری سرطان دارد . هر چند اوایل پزشکان این مساله رو از او پنهان میکردند تا جایی که خود مرتضی بیماری سرطانش را تکذیب می کرد اما خیلی زود متوجه این مساله شد .

بعد از رسانه ایی شدن این مساله بارها شایعه مرگ مرتضی پاشایی در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت منتشر میشد که هر بار با تکذیب خبر از سوی مرتضی پاشایی یا مهدی کرد ( مدیر برنامه های مرتضی پاشایی ) اذهان عمومی و بخصوص طرفداران مرتضی پاشایی از نگرانی نجات می یافتند. پاشایی با وجود بیماری اش اقدام به برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور نمود از جمله برگزاری کنسرت در تهران ،کیش ، رشت ،تبریز ،کرمانشاه ،دبی  و … در طول برگزاری این کنسرت ها وی مراحل سخت شیمی درمانی اش را هم انجام میداد .

خبر تکمیلی: مرتضی پاشایی عصر جمعه ۱۶ آبان ۹۳ به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌ های ویژه تب شدید عنوان شده است. به گفته تیم پزشکی این خواننده، انتقال پاشایی به این بخش جای نگرانی ندارد و او برای مراقبت‌ های هر چه بیشتر به این بخش منتقل شده است.

پیمان عیسی‌ زاده سرپرست ارکستر کنسرت‌ های مرتضی پاشایی درباره وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی که این روزها در بیمارستان بستری است، به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته حال این خواننده وضعیت خوبی نداشت و التهابات ناشی از رادیو تراپی موجب شده بود که این هنرمند جوان موسیقی پاپ کشورمان از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نباشد.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_72630.jpeg

وی گفت: خوشبختانه بعد از پایان دوره رادیو تراپی و کم شدن التهابات ناشی از این مرحله درمانی امروز وضعیت جسمانی این خواننده در وضعیت ثابتی قرار گرفته و تمامی علائم از حالت متغیر خود خارج شده و هم اکنون این خواننده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تحت درمان تیم پزشکی قرار دارد.

عیسی زاده توضیح داد: از تمامی مردم و علاقه مندان موسیقی می خواهم در این شب‌های عزیز برای این خواننده پر طرفدار و محجوب موسیقی دعا کنند که هرچه زودتر شفا پیدا کند و بار دیگر روی صحنه برای مردم برنامه اجرا کند. البته لازم است در این مدت از تمامی خوانندگان و هنرمندانی که با حضور در بیمارستان از مرتضی پاشایی عیادت کردند، بی نهایت سپاسگذاریم.

سرپرست ارکستر کنسرت های پاشایی در پایان گفت: مردم شریف هم در این مدت با ارسال پیامک و تماس های پی در پی خود پیگیر درمان این خواننده بودند که جا دارد از آنها به خاطر این همه لطف تشکر کنم و از آنها بخواهم برای بهبود نظم و ترتیب موجود در بیمارستان از طریق رسانه ها جویای احوال این خواننده باشند.

.

.

.

خبر تکمیلی: ۱۹ آبان ۹۳

مهدی علیاری در وبلاگ شخصی‌ اش نوشت:‌ «بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می باشد»؛ این نوشته ای بود که در ورودی بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان بهمن نصب شده بود. به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای افزایش روحیه مرتضی پاشایی به ملاقات وی در ای سی یو رفتند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.

 

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_72631.jpeg 

وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است  اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود. از جمله هنرمندان حاضر در این روز مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمد رضا گلزار، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی و همچنین سه تن از بازیکنان فوتبال بهروز رهبری فر  و  محمد نوازی و شیث رضائی و … بودند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا