یزدفردا"دوستان و همراهان سخت افزار،به همراه شما هستیم با معرفی برترین تلویزیون های بازار در شهریور سال 1395 خورشیدی.اگر قصد تهیه یک تلویزیون جدید را دارید،با ما همراه باشید تا از برترین تلویزیون های موجود در بازار ایران آگاه شوید.

Samsung 48JUC7920

مدل 48JUC7920 از تلویزیون‌‌های سامسونگ است که برای کشور ما تولید می‌شود. کیفیت تصاویر این مدل Ultra HD - 4K است و این یعنی شما می‌توانید تصاویر را با رزولوشن 2160 × 3840 تماشا کنید و لذت ببرید. دو اسپیکر 10 واتی در دستگاه تعبیه شده تا در کنار تصویر باکیفیت، صدای خوبی را هم بشنوید. در این مدل گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در نظر گرفته شده که می‌تواند نیازهای روزمره‌ی شما را پاسخ دهد. سه درگاه USB برای اتصال هارد اکسترنال یا حافظه‌ی فلش وجود دارد که در کنار چهار ورودی HDMI، ورودی کامپوزیت و کامپوننت به شما کمک می‌کند تا تصاویر دلخواهتان را از دستگاه مورد نظرتان به تلویزیون انتقال دهید. قابلیت Wi-Fi و LAN این امکان را به شما می‌دهد تا در اینترنت جستجو کنید و اطلاعات مورد نظرتان را بدست آورید. قابلیت تشخیص چهره، تله‌تکست، جستجوی خودکار شبکه، نمایش زیرنویس، پخش همزمان دو تصویر، بازی و کنترل حرکتی از امکانات دیگر این مدل است که دست شما را برای سرگرمی بیشتر باز می‌گذارد. قابلیت تشخیص چهره، امکان جستجوی خودکار شبکه، قابلیت نصب کنترل حرکتی و موتور نرم افزاری ارتقاء تصاویر از جمله ویژگی های این تلویزیون است.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

دقت 4K،پنل منحنی،سیستم عامل کاربردی و قیمت مناسب

3 میلیون و 410 هزار تومان،تحت گارانتی سام سرویس

 

LG 49UF64000GI

تلویزیون ال‌جی که با نام 49UF64000GI شناخته می‌شود، تلویزیونی با صفحه‌ی تخت است که صفحه‌نمایشی 49 اینچی دارد. کیفیت تصویر آن4K  است. ازآنجایی‌که برنامه‌های ساخته شده با این کیفیت تعداد کمی دارند، ال‌جی با درنظرگرفتن قابلیت ارتقای تصویر، تلاش کرده تا رضایت کاربران را جلب کند. بلندگوهای 49UF64000GI می‌توانند 20 وات صدا از نوع 2 کاناله پخش کنند. سیستم صوتی دستگاه می‌تواند روی 4 حالت صدا تنظیم شود. سیستم‌عاملی که برای 49UF64000GI در نظر گرفته شده از نوع WebOS است که انحصارش در دست ال‌جی است. پردازنده‌ی این مدل از نوع چهارهسته‌ای بوده و به همین دلیل پردازش اطلاعات با سرعت و دقت بالا انجام می‌شود. از امکانات دیگر دستگاه می‌توان به WiDi و پشتیبانی از فرمت‌های گوناگون صوتی و تصویری اشاره کرد. امکاناتی که برای دسترسی بهتر شما در این دستگاه تعبیه شده‌اند. درگاه‌های ارتباطی این محصول را یک پورت USB 2.0، دو HDMI، درگاه کامپوزیت و کامپوننت و همچنین ورودی آنتن تشکیل می‌دهند.سیستم صوتی این تلویزیون از استانداردهای Clear Voice II , Dolby Digital Decoder , DTS Decoder پشتیبانی می کند.اگر به دنبال یک 4K خوش قیمت هستید، LG 49UF64000GIانتخاب مناسبی است.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

قیمت مناسب در کنار دقت 4K و پنل IPS

2 میلیون و 820 هزار تومان،تحت گارانتی گلدیران

 

LG 65EG960T

تلویزیون های OLED معمولا از قیمت های بالایی برخوردار هستند.با این وجود دقت رنگ در آنها بسیار بالا است. 65EG960T تلویزیونی خارق‌العاده از ال جی است که با قابلیت‌های فراوانش می‌تواند در منزل شما به‌عنوان یک سرگرمی نقش خود را به‌خوبی ایفا کند. اما این تنها دلیل ساخت این تلویزیون نیست؛ در قاب 65 اینچی این مدل می‌توانید تصاویر را با کیفیت Ultra HD یا همان 4K تماشا کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. ویژگی دیگری که برای این مدل در نظر گرفته شده، قابلیت ارتقا تصویر است که جذابیت بالایی دارد. در این مدل هم مثل قبل می‌توانید به تماشای تصاویر سه‌بعدی از نوع Passive بپردازید. بلندگوهای این مدل همان 20 وات صدای معمول را تولید می‌کنند که در بیشتر برندهای معتبر در نظر می‌گیرند. اما باید خاطرنشان کرد که بلندگوهای این تلویزیون توسط هارمن کاردن طراحی شده است. این نام، خود تضمین‌کننده‌ی صدایی است که خواهید شنید. سیستم‌عامل این مدل همچون سایر تلویزیون‌های هوشمند ال جی از نوع WebOS است که حالا شاهد نسل دوم آن یعنی WebOS 2 هستیم. WiDi و MHL راه‌های ارتباطی هستند که برای انتقال اطلاعات از تلفن همراه یا تبلت به تلویزیون پیش‌بینی شده است.شایان ذکر است که نسخه WEB OS 3.0 نیز معرفی شده است.این تلویزیون به فناوری TruMotion 120Hz و  فناوری تقویت رنگ داینامیک در کنار  قابلیت تشخیص صدا مجهز شده است.3 عدد پورت HDMI،پورت USB 3.0،رابط کامپوننت،خروجی هدفون و خروجی صدای دیجیتال نیز از جمله ویژگی های آن است.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

استفاده از فناوری OLED،موتورهای تقویت رنگ و تصویر،ظاهر زیبا،سیستم عامل نسخه پیشرفته

24 میلیون و 700 هزار تومان،تحت گارانتی گلدیران

 

Sony KDL-55W650D

یکی از تلویزیون‌های سری BRAVIA کمپانی سونی (Sony) مدل KDL-55W650D بوده که با امکانات مناسبی ارائه شده است. این مدل در ابعاد 55 اینچی تولید شده و کیفیت تصاویر پخش‌شده از این تلویزیون Full HD است. این تلویزیون، دارای دو عدد اسپیکر 5 واتی است که در مجموع 10 وات صدا تولید می‌کند. همچنین این مدل با پشتیبانی از سیستم‌های صوتی رایج Dolby Digital  و Dolby Digital Plus امکان لذت‌بردن از صدایی باکیفیت را برای کاربر فراهم می‌کند. برای این مدل، قفل والدین در نظر گرفته شده که کودکان را از محتوای نامناسب دور نگه می‌دارد. این تلویزیون با پشتیبانی از فرمت‌های متنوع، استفاده از اکثر فایل‌های موجود را امکان‌پذیر می‌کند. KDL-48W650D به دو عدد پورت USB مجهز است که به وسیله‌ی آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌برآن، این مدل دارای دو عدد پورت HDMI برای اتصال سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری است. همچنین برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها و جست‌وجوی آسان در اینترنت، این مدل به WiFi داخلی و یک مرورگر اینترنتی مجهز است. به وسیله‌ی خروجی کامپوزیت تعبیه‌شده در این مدل، می‌توانید تلویزیون حود را به دستگاه‌های صوتی و تصویری قدیمی‌تر متصل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مناسب این محصول، مصرف برق پایین آن است.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

سرعت پاسخ به فرکانس بالا،دقت رنگ بالا،فاصله پیکسلی پایین،موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro،فرکانس بالای پنل

4 میلیون و 450 هزار تومان،تحت گارانتی بازارگانی ایران

 

SONY KD-55X8500D

دومین محصول انتخاب شده از سونی، KD-55X8500Dاست.این تلویزیون از یک پنل 55 اینچ از نوع تخت بهره می برد.دقت قابل پشتیبانی توسط این محصول،4K/UHD است.این تلویزیون به ویژگی Smart TV و اتصال به اینترنت مجهز شده و فناوری بلوتوث را پشتیبانی می کند.4 عدد پورت HDMI،تعداد 3 عدد پورت USB،تعداد دو عدد پورت کامپوننت و پورت LAN نیز در پشت آن نصب شده است.موتورهای تقویت و تنظیم تصویر براویا نیز درون آن به کار رفته است.این تلویزیون به پردازنده X1 از سونی مجهز گشته و سیستم صوتی آن از دو اسپیکر 20 واتی با پشتیبانی از باس رفلکس برخوردار است. گیرنده دیجیتالی DVB-T2 نیز آخرین تیونر از گیرنده های دیجیتالی است. KD-55X8500Dبه سیستم عامل اندروید تی وی مجهز گشته و صدها اپلیکیشن اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

استفاده از سیستم عامل اندروید تی وی،پردازنده X1،سامانه محافظت X-PROTECTION PRO،استفاده از موتورهای براویا،دقت 4K

6 میلیون و 800 هزار تومان،تحت گارانتی بازرگانی ایران

 

Samsung 55KU7960

مدل 55KU7960، از تلویزیونهای هوشمند کمپانی سامسونگ، در سال 2016 طراحی و تولید شده است. این محصول، از کیفیت ساخت بالایی بهرهمند شده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار میدهد. سایز این تلویزیون 55 اینچ بوده و پاسخگوی سالنهای متوسط است. رزولوشن این تلویزیون، نشانگر کیفیت تصویر 4K است. از امکانات بسیار مهیج این تلویزیون، میتوان به قابلیت پخش تصاویر به صورت سه بعدی اشاره کرد. این مدل در کنار تصویر باکیفیت، قادر است در مجموع 20 وات صدا تولید کند. پشتیبانی این مدل از سیستمهای صوتی Dolby Digital Plusو Virtual Surround وDTS، آخرین تکنولوژیهای صوتی را به شما ارائه میدهد. همچنین قابلیت پخش صدای سه بعدی، تماشای یک برنامه ی 3D را تکمیل میکند. این مدل، با اتصال به Wi-Fi، امکان جستوجو در اینترنت، اتصال به سایر دستگاههای دیجیتالی و اشتراکگذاری اطلاعات را برای کاربران فراهم میکند. برای اتصال به شبکه های خانگی هم، پورت LAN را برای آن در نظر گرفته اند. از طریق قابلیت Mirroring، میتوانید تصاویر پخش شده از تلفن همراه هوشمند خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. به وسیله ی قابلیت ماشین زمان، برنامه های درحال پخش، همزمان ذخیره میشوند و کاربران میتوانند به لحظه های دلخواه فیلم بازگردند. شما میتوانید با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر، زمانیکه در انتظار شروع برنامه ی موردنظر خود هستید، یک کانال تلویزیونی دیگر را تماشا کنید. از راههای ارتباطی این تلویزیون، میتوان به سه درگاه USB و چهار درگاه HDMI اشاره کرد. برای انتقال فایلهای خود به تلویزیون، میتوانید فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را به پورت USB تعبیه شده در این تلویزیون متصل کنید.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

سامانه 3D ACTIVE،دقت رنگ بسیار بالا در پنل های سری جدید،پردازنده 4 هسته،قابلیت تشخیص چهره،نقل و انتقال آسان فایل های صوتی و تصویری،ماشین زمان

5 میلیون و 250 هزار تومان،تحت گارانتی سام سرویس

 

X.Vision 55XLU715

تلویزیون های ایکس ویژن برای کاربرانی که به دنبال امکانات جانبی فراوان در کنار قیمت مناسب هستند،بهترین گزینه هستند. کیفیت تصویر این مدل 4K  است و تصویری بسیار واضح و شفاف را برای بینندگان به نمایش می‌گذارد. همچنین سیستم رنگ‌های PAL ، SECAMو NTSC در این مدل پشتیبانی می‌شوند. فرمت‌های صوتی و تصویری بسیار متنوعی در این تلویزیون پشتیبانی شده که باعث می‌شود کاربران بتوانند به‌راحتی از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند. یکی از امکانات جذاب و کاربردی این تلویزیون، رابط هوشمند آن است که امکان انجام تنظیمات، وبگردی و امکانات جالب دیگر از جمله نصب بازی و نرم‌افزارهای پرکاربرد را برای کاربران فراهم می‌کند. قابلیت اتصال به اینترنت هم امکان استفاده از امکانات رابط هوشمند را فراهم می‌آورد. از دیگر راه‌های ارتباطی تعبیه‌شده در این مدل، می‌توان درگاه ارتباطی DLNA را نام برد. همچنین وجود یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی، باعث می‌شود کاربر به تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه نیازی پیدا نکند. درباره‌ی پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون باید گفت که روی بدنه‌ی آن، سه عدد درگاه USB تعبیه شده که یکی از آن‌ها پورت USB 2.0 و بقیه از نوع USB 3.0 هستند و از این طریق می‌توانید انواع فلش‌مموری و هارد اکسترنال را به دستگاه خود متصل کرده از اطلاعات موجود در آن‌‌ها استفاده کنید. ریموت کنترل این مدل از نوع هوشمند بوده و قادر است عملکردی مانند یک ماوس ارائه دهد و وبگردی و تنظیمات را برای کاربر ساده‌تر کند.این تلویزیون نیز به ویژگی  قابلیت ماشین زمان (Time Shift) مجهز شده است.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

امکانات بسیار زیاد،دقت 4K،قیمت مناسب،ریموت کنترل هوشمند شبیه به ماوس،پورت های متنوع

2 میلیون و 950 هزار تومان،تحت گارانتی مادیران

 

TCL 55H8800

تلویزیون های TCL در بازار ایران توسط شهاب الکترونیک پشتیبانی می شوند. مدل 55H8800 از تلویزیون‌های متفاوت و خوش‌ساخت کمپانی تی سی ال (TCL) است که جزو یکی از بهترین مدل‌های این شرکت محسوب می‌شود. این محصول با ابعاد 55 اینچی و صفحه‌ای خمیده (Curved) تولید شده؛ همچنین تکنولوژی به‌کاررفته در آن  LED است. این مدل، کیفیت تصویر 4K  دارد و برای بینندگان، تصویری بسیار باکیفیت را به نمایش می‌گذارد. رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل این مدل هم با ابعاد آن متناسب است و باعث می‌شود تصویر واضحی نمایش پیدا کند. گفتنی است که این مدل با قابلیت ارتقای تصاویر، این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانید فایل‌های قدیمی‌تر خود را با کیفیتی بالاتر مشاهده کنید. کنتراست 4000:1 این مدل، مهر تائید دیگری بر کیفیت آن است. زاویه‌ی دید گسترده‌ی آن، متناسب با حالت‌های مختلف طراحی شده و این امکان را فراهم می‌کند که به‌راحتی بتوانید از تماشای برنامه‌ی دلخواهتان لذت ببرید؛ به علاوه می‌توانید با استفاده از تنظیمات، تصویر را به 4 حالت متفاوت (Standard, Dynamic, Movie, Personal) تغییر دهید. برای توضیح درباره‌ی بخش صوتی این تلویزیون باید گفت که 55H8800 مجهز به 5 عدد بلندگوی 10 واتی بوده و در مجموع، 50 وات صدا تولید می‌کند. با وجود اینکه این میزان از صدا برای اکثر کاربران مناسب محسوب می‌شود، می‌توانید به وسیله‌ی سیستم صوتی 5 کاناله‌ی تعبیه‌شده در این تلویزیون، بلندگوهای دلخواهتان را به آن متصل کرده و صدایی با قدرت بالاتر را تجربه کنید. این مدل از سیستم (Dolby Digital) پشتیبانی کرده و قادر است صدا را به صورت سه‌بعدی تولید کند؛ همچنین در قسمت تنظیمات، می‌توانید یکی از 5 حالت صدا را انتخاب کنید تا به حالت صدای موردنظرتان برسید. حسگر نوری محیط این تلویزیون، روشنایی تصویر را بنا به نور اتاق تنظیم کرده و از فشار واردشدن به چشم بینندگان جلوگیری می‌کند. در این مدل، دو پورت USB و چهار ورودی HDMI تعبیه شده و این امکان را برایتان فراهم می‌کند که فایل‌های خود را با آن به اشتراک گذاشته و از گزینه‌های بیشتری برخوردار باشید. وجود درگاه‌های کامپوزیت و کامپوننت در این تلویزیون، اتصال آن را به دیگر دستگاه‌های صوتی و تصویری امکان‌پذیر می‌کند. گفتنی است، 55H8800 با پشتیبانی از فرمت‌های متنوع، کمک می‌کند که کاربر از اکثر فایل‌های موردنظر خود استفاده کند.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

موتور ارتقاء تصویر،عمق رنگ بالا،عمق رنگ مشکی مناسب،شدت انحنای استاندارد،سنسور تنظیم هوشمند،اسپیکرهای قدرتمند و پر تعداد

5 میلیون و 600 هزار تومان،تحت گارانتی شهاب

 

Snowa SLD-65S35BLD

اسنوا یکی از بهترین تولید کنندگان داخلی است که لیاقت حمایت را دارد.به این برند اعتماد کنید و از محصولات با کیفیت آن استفاده نمائید. مدل SLD-65S35BLD یکی از تلویزیون‌های 65 اینچی کمپانی (Snowa) است. صفحه‌ی این تلویزیون از نوع تخت بوده و قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش دهد. همچنین متناسب با این کیفیت تصویر، برای آن رزولوشن 1920 × 1080 پیکسلی را در نظر گرفته‌اند. زاویه‌ی دید گسترده‌ی این تلویزیون، امکان تماشای آن را از زوایای گسترده‌ای فراهم می‌آورد. در کنار امکانات مناسب تصویر این مدل، می‌توان به صدای پرقدرت تولید شده از آن هم اشاره کرد. این مدل با دو بلندگوی 15 واتی قادر است در مجموع 30 وات صدا تولید کند. همچنین چهار حالت مختلف صدا دارد. پشتیبانی این تلویزیون از سیستم‌های صوتی مختلف  Dolby، امکان بهره‌مندی از این تکنولوژی پیشرفته را فراهم می‌کند. وجود یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این مدل، باعث می‌شود که کاربران به خرید یک دستگاه جداگانه نیاز نداشته باشند. قادر است از فرمت‌های صوتی و تصویری بسیار متنوعی پشتیبانی کرده و طیف وسیعی از اطلاعات را به نمایش درآورد. همچنین کاربران می‌توانند به واسطه‌ی قابلیت  PVR، برنامه‌های تلویزیونی را در حافظه‌های خارجی ذخیره کنند و از طریق ماشین زمان، تصویر را حین پخش ضبط کرده و به لحظات قبلی بازگردند. در رابطه با درگاه‌های ارتباطی این مدل، باید گفت که این تلویزیون به یک عدد پورت USB 2.0 مجهز است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن بهره‌مند شوید. همچنین این محصول دارای سه عدد ورودی HDMI است و با اتصال به سایر دستگاه‎های صوتی و تصویری، تصاویر را با کیفیت Full HD منتقل می‌کند. برای اتصال این تلویزیون به دستگاه‌های قدیمی‌تر، در بدنه‌ی این تلویزیون دو عدد رابط کامپوزیت و یک عدد رابط کامپوننت تعبیه شده است.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

خدمات پس از فروش پاسخگو،اسپیکرهای قدرتمند،پشتیبانی از فرمت های متعدد،عمق رنگ بالا

4 میلیون و 550 هزار تومان،تحت گارانتی انتخاب سرویس حامی

 

Panasonic 60A430

پاناسونیک نیز یکی از تولید کنندگان ژاپنی تلویزیون است که به تازگی نیز نسل دوم تلویزیون های OLED خود را معرفی کرده اما برای ورود آن به بازار باید تا سال 2017 صبر کرد.یکی از تلویزیون‌های 60 اینچی پاناسونیک (Panasonic) مدل 60A430 است. این مدل، صفحه‌ای تخت دارد و تکنولوژی به‌کاررفته در آن LED است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر Full HD است. شما می‌توانید یکی از 5 حالت تصویر آن را انتخاب کرده و برنامه‌ی موردنظر خود را تماشا کنید. برای توضیح درباره‌‌ی صدای تولیدشده از این تلویزیون باید گفت که این مدل به دو بلندگوی 10 واتی مجهز است و می‌تواند در مجموع 20 وات صدا تولید کند. حسگر نور محیط تعبیه‌شده در این تلویزیون، یکی از امکانات مفید آن محسوب شده و میزان روشنایی را بنا به محیط تنظیم می‌کند. این محصول با پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری بسیار متنوع، امکان استفاده از اکثر فایل‌های کاربران را فراهم می‌کند. از درگاه‌های ارتباطی 60A430، می‌توان یک عدد پورت USB و دو عدد پورتHDMI را نام برد. از طریق پورت 2.0 USB می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و فایل‌های صوتی و تصویری خود را با کیفیتی بالا به پخش بگذارید. همچنین به وسیله‌ی پورت‌های HDMI می‌توانید دیگر دستگاه‌های صوتی و تصویری مانند انواع پخش‌کننده‌ها را به تلویزیونتان متصل کنید.پاناسونیک در سری جدید تلویزیون های خود،مصرف انرژی را به طور چشمگیری کاهش داده است.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

کیفیت تصویر بالا در سایز 60 اینچ،قیمت متعادل به نسبت تولید کنندگان خارجی،کاهش مصرف انرژی،پشتیبانی از فرمت های متعدد

5 میلیون و 150 هزار تومان،تحت گارانتی آژند سرویس

 

Samsung 55JC8880

مدل 55JC8880 تلویزیون دیگری از شرکت سامسونگ است که صفحه‌ای خمیده دارد. این قاب 55 اینچی می‌تواند تصاویر را با کیفیت Full HD به نمایش درآورد. قابلیت مهم دیگر در بخش تصویر، امکان پخش تصاویر سه‌بعدی است. علیرغم اینکه دسترسی به محتوای سه‌بعدی در ایران با محدودیت روبروست، ولی وجود این ویژگی در 55JC8880 جذابیتش را دوچندان کرده است. برای پخش صدا در این مدل، سامسونگ از دو بلندگو در کنار ساب ووفر استفاده کرده که مجموعا 40 وات صدا تولید می‌کنند. صدایی باکیفیت که برای یک تلویزیون 55 اینچی بسیار مناسب خواهد بود. Dolby MS11 , DTS Premium Sound 5.1  سیستم‌های صوتی هستند که این مدل از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین می‌تواند صدای سه‌بعدی را هم پخش کند. مثل همیشه برای سیستم‌عامل دستگاه از Smart Hubاستفاده شده که نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته است. گیرنده دیجیتال داخلی به شما فرصت می‌دهد تا بتوانید شبکه‌ای دیجیتالی صداوسیما را دریافت و تماشا کنید. وجود MHL در این مدل، راه ارتباطی در نظر گرفته شده برای انتقال اطلاعات به تلویزیون است، از این طریق می‌توان تلفن همراه یا دستگاه هوشمند دیگر همچون تبلت را به تلویزیون متصل کنید. راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها با نمایش ساعات دقیق پخش برنامه کانال‌های تلویزیونی، به شما کمک می‌کند تا سریال یا مسابقه فوتبال موردعلاقه‌تان را از دست ندهید. درگاه‌های ارتباطی متعدد در این تلویزیون همچون مدل‌های جدید سامسونگ از تنوع بالایی برخوردار است. سه پورت USB، چهار درگاه HDMI، درگاه کامپوننت و کامپوزیت، ورودی صدای دیجیتال و آنتن که همگی برای دسترسی بیشتر شما به محتوای موردنیازتان تعبیه شده‌اند. همچنین به دلیل وجود پورت شبکه و Wi-Fi، می‌توانید به اینترنت متصل شده و برای دسترسی به هر آنچه که می‌خواهید جستجو کنید.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

امکانات اختصاصی و فرمت های متعدد،بهره مندی از پنل های سری 8 سامسونگ که در کیفیت شهره هستند،قابلیت کنترل حرکتی،ریموت کنترل هوشمند،پخش فرمت های متعدد،موتور کنترل تساوی رنگ،عمق رنگ های تیره بسیار بالا

5 میلیون و 500 هزار تومان،تحت گارنتی سام سرویس

 

LG 65UB98000

تلویزیون LG 65UB98000 مدل جدید در بازارهای جهانی و ایران نیست،با این وجود کیفیت تصویر،دقت رنگ و کیفیت صدای آن همچنان یکی از برترین ها است که می تواند تلویزیون های جدید را به چالش بکشد. همکاری غول تلویزیون کره با یکی از بزرگان صنعت صدا یعنی هارمن کاردن سبب شده است تا یکی از ممتازترین تلویزیون‌های ال‌جی تولید شود. تلویزیونی با تصویری 4K و صدای 4.2 کانال. محصولی که بیشترین کیفیت تصویر را در کنار تجسم تازه‌ای از حجم صدا در خود جای‌داده است. این تلویزیون نقره‌ای‌رنگ که درون قابی دوست‌داشتنی جای گرفته است دارای چهار ورودی HDMI برای تصویر است و برای ارتباط با محصولات قدیمی‌تر نیز می‌توانید از ورودی کامپوزیت – کامپوننت به اشتراک گذاشته‌شده استفاده کنید. پس نگران تصویر نباشید! هرچند 70 وات توان تولید صدا توسط سیستم تعبیه‌شده هارمن کاردن مطلوب به نظر می‌رسد، اما اگر انتظاری بیشتر داشته باشید می‌توانید از طریق خروجی صدای دیجیتال که در پشت این قاب و در کنار ورودی‌های تصویر قرارگرفته است به انتقال صدا بپردازید. مدت‌ها است سینماهای خانگی قادرند تا به لطف همین خروجی‌های دیجیتال به پخش صدا بپردازند. به‌جز صدا و تصویر شما نیاز به درگاه‌های USB دارید. دو درگاه USB 2.0 در کنار یک درگاه USB 3.0 تنوع قابل‌توجه درگاه‌ها را در این محصول کامل می‌کند. ال‌جی در این تلویزیون نیز از رابط کاربری تازه خود یعنی WebOS استفاده کرده است که در کنار امکانات بی‌شمار تلویزیون‌های هوشمند برای شما تجربه‌ای منحصربه‌فرد از سادگی را رقم خواهد زد. این رابط کاربری که به‌وسیله ریموت کنترل هوشمند و به اصطلاح جادویی ال‎‌جی هدایت می‌‎شود قادر است تا شبکه‎های اجتماعی، اپلیکیشن‌های مختلف، وبگردی و ... را به صفحه بزرگ تلویزیون بیاورد. هرچند که این محصول با طول بیش از 1.5 متر و وزنی نزدیک به 50 کیلوگرم بیش از حد بزرگ به نظر می‌رسد اما باید اعتراف کرد مهندسین کره‌ای چیزی از زیبایی برای آن کم نگذاشته‌اند.

دلایل انتخاب

محدوده قیمت و گارانتی

طراحی متفاوت زیبا،اسپیکرهای تخصصی و قدرتمند،دقت رنگ بالا،پنل با کیفیت

10 میلیون و 700 هزار تومان،تحت گارانتی گلدیران

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا