معاون وزیر تعاون خاطر نشان کرد:پیشگامان نشان داده است که تعاونی می تواند در همه عرصه های اقتصادی بزرگ در دنیا حضور پیدا کند.

  یزدفردا"مهندس کلانتری معاون وزیر تعاون گفت :  ما باید نگاهمان را به تعاون تغییر دهیم و تعاونی ها را در جایگاه واقعی خودشان ببینیم ، تعاونی یک ظرف بزرگ برای سازماندهی توانمندی های متفاوت است ، تعاونی باعث هم افزایی و توسعه و پیشرفت ، ما وظیفه داریم تعاونی را  در جایگاه خودش که جایگاه بست عدالت ،فقر زدایی و رونق اقتصادی کشور و جایگاه تحقق اقتصاد مقاومتی است

کلانتری گفت:بهترین راه کار بست اقتصاد مقاومتی گسترش تعاونی هاست که پنج شاخص اصلی مد نظر رهبری را در بعد اقتصاد مقاومتی را در بر می گیرد .

معاون وزیر تعاون افزود:گزارش ها نشان می دهد بیمه ، بانک ، بخش خدمات ،کشاورزی و سازماندهی بنگاه های کوچک اقتصادی از اساسی ترین موضوعات تعاونی در دنیا است

وی افزود:سیصد تعاونی بزرگ دنیا سصید هزار میلیارد افزایش بهره وری دارند وباید همه جوانان را آموزش داد و در کنار فنی حرفه ای ، بخش اشتغال تعاونی ها را فعال بکنیم .

مهندس کلانتری  افزود:از زمان دانشجویی تفاهم نامه ای با دانشگاه ها امضا کرده ایم تا بتوانند از  دوره دانشجویی تعاونی داشته باشند تا بتوانند تمرین کنند و کار را آغاز کنند .

معاون وزیر تعاون خاطر نشان کرد:پیشگامان نشان داده است که تعاونی می تواند در همه عرصه های اقتصادی بزرگ در دنیا حضور پیدا کند.

وی همچنین افزود:امروز مشکل ورود چهارده تعاونی سهامی عام که می خواستند وارد فرابورس شوند حل شده است  و این بسیار مطلوب است .

مهندس کلانتری گفت:چهارده هزار دهیاری در قالب00 7 تعاونی در حال کار هستندوامروز تعاون میتواند نجات بخش اقتصاد کشور باشد . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا