اعضای باندی که با طراحی سناریوی تهیه فیلم مستهجن قصد اخاذی میلیونی از جوانی را داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش یزد فردا ، خبرجنوب نوشت: رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که یک پسر ثروتمند به دادسرای نی ریز رفت و از افرادی که از او اخاذی می کردند، شکایت کرد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل باخبر شدم که افرادی از رابطه من با یک دختر ، فیلم مستهجن تهیه کرده و با این اقدام قصد آبروریزی دارند. من نمی دانم چرا این کار را انجام داده اند. پس از بررسی موضوع متوجه شدم، از من در شرایط نامناسبی فیلمبرداری شده است. در این میان افرادی مدعی بودند که اگر به خواسته های آنها تن ندهم فیلم را به تمام آشنایان نشان می دهند. به دنبال تهدیدهای آنها برای اینکه موضوع لو نرود چاره ای جز سکوت نداشتم هر روز تهدیدهایشان بیشتر می شد تا جایی که یک روز مدعی شدند که قصد تکثیر آن فیلم را دارند و می خواهند آن را به خانوادهام نیز نشان دهند.

با توجه به حساسیت موضوع، ماموران جست و جوی ویژهای را برای مشخص شدن این موضوع آغاز کردند . تا این که در تحقیقات انجام شده از شاکی مشخص شد که مدتی قبل وی با دختر مورد علاقه اش به مکان خلوتی رفته و افرادی به طرز ماهرانه ای از نامبرده فیلمبرداری کرده و مدعی شده اند اگر به خواسته های آنها تن ندهد فیلم ها را برای خانواده خودش و دختر جوان ارسال می کنند. از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد و سرنخ هایی به دست آمد.

ماموران با کسب مجوز قضائی توانستند ردپای اعضای یک باند را در این پرونده به دست آورند و در نهایت با جمع آوری دلایل و مدارک لازم دو مرد جوان و یک دختر را که از دوستان وی بودند شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر سه نفر را دستگیر کردند.

در ادامه مشخص شد اعضای این باند که گویی از این جریان باخبر بوده اند اقدام به فیلمبرداری از رابطه آنها کرده تا ثابت کنند که وی با یک دختر در ارتباط است و از این طریق از او اخاذی کنند.

یکی از متهمین که پسر جوانی بود نزد بازپرس پرونده نیز به بزه ارتکابی اعتراف کرد و گفت: از مدت ها قبل این نقشه را به کمک دیگر همدستانم طراحی کردیم تا از این طریق از پسر جوان اخاذی کنیم. از این رو نقشه تهیه فیلم را اجرا کردیم.

وی ادامه داد: در این مدت تمام نقشه هایمان درست پیش رفت تا جایی که از او فیلمی تهیه کردیم و او را تهدید کردیم که فیلم را در اختیار خانواده اش قرار می دهیم. او ابتدا این موضوع را باور نکرد به همین دلیل از روی فیلم یک سی دی رایت کرده و تهدید کردیم که فیلم را منتشر خواهیم کرد. قصد داشتیم از او میلیون ها تومان اخاذی کنیم.

با توجه به اظهارات متهمان فیلم تهیه شده از شاکی نیز به دست آمد. این پرونده در دادسرای نی ریز به اتهام تهیه فیلم مستهجن و وسیله تهدید قرار دادن آن در دست بررسی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا