با آنکه مردم کشورمان این روزها عزادار دو حادثه تلخ شهادت زوار در عراق و حادثه قطار در سمنان هستند، اما روز گذشته جلسه انتخاباتی ستاد روحانی در پاستور و به ریاست نجفی برگزار شد.

به گزارش یزد فردا ، دو حادثه تلخ طی روزهای اخیر یعنی حادثه تروریستی حله که منجر به شهادت قریب 100 تن از زوارالحسین (ع) کشورمان در عراق شد و همچنین حادثه غمبار برخورد دو قطار در سمنان که جان بیش از 40 هموطنانمان را گرفت، ملت ایران را دوچندان عزادار کرد.

همه مردم دل‌نگران، چشم و گوش به رسانه‌ها دارند تا ببینند چند تن از هموطنانشان در این دو حادثه پرپر و چند نفر دیگر زخمی شده‌اند و از اقدامات مسئولان بشنوند که شاید مرهمی بر زخم‌هایشان شود اما ظاهرا این نگرانی‌ها هنوز به پاستور نرسیده و حال و هوای آنجا رنگ و بوی دیگری دارد.

برخلاف بیانیه‌ها، دستورات و مصاحبه‌های مقامات عالی دولت، بر اساس اخبار رسیده اهالی پاستور بیشتر دغدغه انتخابات اردیبشت سال آتی و رای‌آوری مجدد رئیس‌جمهور را دارند. به گونه‌ای که حتی در این روزها نیز جلسات انتخاباتی‌شان تعطیل نشده و با قوت ادامه دارد.

در این جلسات که به صورت منظم برگزار می‌شود، شیوه‌های جذب آرای اقشار مختلف مردم وعملیات روانی لازم در این باره بررسی می‌شود.

آنگونه که منابع مطلع به خبرنگار فارس اطلاع دادند جلسه انتخاباتی ستاد آقای روحانی به ریاست آقای محمدعلی نجفی (رئیس ستاد انتخاباتی روحانی برای انتخابات 96) صبح روز گذشته برگزار شد.

در این جلسه که از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح و در ساختمان کوثر ریاست‌جمهوری برگزار شد، راهکارهای تاثیرگذاری بر معلمان و فرهنگیان برای انتخابات سال آتی و شیوه‌های جلب آرائ آنان بررسی شد.

تشکیل گروه‌های انتخاباتی در جامعه فرهنگیان و معلمان کشور، تشکیل تیمی از جمع حاضر در جلسه و دوستانشان برای جلسات منظم با دانش‌آشتیانی، ترمیم وضعیت آموزش و پرورش و آماده‌کردن آن برای انتخابات از جمله موضوعات مورد بحث در جلسه دیروز بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا