خبرها و رایزنی های احتمالی حاکی از این است که پژو 207i صندوق‌دار، زمستان امسال به بازار ایران می آید. این روزها نسخه اتوماتیک آن با ECU ایرانیزه شده خود در سطح شهر در حال تست فنی می­باشد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا به نقل از جام نیوز،  ecu جدید پژو i 207 که توسط یک شرکت ایرانی برنامه ریزی شده است، در هوای بسیار سرد واپسین روزهای پاییزی سال 1395 در حال تست فنی می باشد و امروز نیز برای ادامه تست های نهایی خود سمت دیزین خواهد رفت. پیش بینی می شد که گیربکس 207 صندوق دار با گیربکس مشترک دانگ فنگ H30 روانه بازار شود گیربکسی که ظاهرا چیزی حدود 16 میلیون تومان قیمت دارد و گران قیمت به نظر می رسد.


اما نسخه ای که روز گذشته توسط سبقت آزاد مشاهده شد، از همان گیربکس قدیمی 4 سرعته AL4 که سابقا بر روی پژو های 206 و 207 اتوماتیک نصب می شد بهره می برد. در هر حال تا به امروز مشخص نشده است 207 با گیربکس دانگ فنگ H30 که هماهنگی خوبی نیز با موتور TU5 آن دارد عرضه خواهد شد یا با همان گیربکس سابق!


روزگاری بود که سانروف جز آپشن های دست نیافتنی محسوب می شد. اما با آمدن خودروهای چینی در بازار ایران سانروف به یک آپشن ساده و پیش پا افتاده و همیشگی تبدیل شد! که ظاهرا همچنان در محصولات داخلی خبری از یک سانروف ساده نیست و گویا قرار است بر روی دنای فیس لیفت جدید از آن پرده برداری شود.


نسخه چینی 207 صندوق دار داری سانروف می باشد که در نسخه مشاهده شده وجود ندارد.


همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در داخل اتاق تغییراتی صورت گرفته که میتوان به مانیتور 7 اینچی و تغییرات فرمان اشاره کرد. فرمان زیبا تر شده و کلیدهای کروز کنترل و کنترل بلوتوث برای مکالمه تلفنی به آن اضافه شده است. در نمای بیرونی آنچه که بیشتر به چشم می آید تغییرات چراغ های جلو و عقب بوده و در نمای جلو شاهد یک ابروی LED کاملا بزرگ بر روی لبه بالایی چراغ جلو هستیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا