سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من لباس‌های یک تیم ورزشی را به تهران آوردم و آن وقت به من لقب قاچاقچی دادند، آیا این کار درست است.

به گزارش یزد فردا ، محمود خوردبین در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس به شدت عصبانی بود و سرپرست سرخ‌پوشان از اینکه برخی رسانه‌ها در مورد لباس‌های پرسپولیس مطالبی را نوشته بودند ناراحت بود.
خوردبین که با صدای بلند صحبت می‌کرد وقتی با سوالات خبرنگاران در مورد اینکه چرا تمرینات پرسپولیس در هفته قرار است فقط یک جلسه با حضور خبرنگاران برگزار شود، گفت: اینکه چرا چنین تصمیمی گرفته شده را باید از برانکو بپرسید اما در هر صورت ما از رسانه‌ها ناراحت هستیم و باید ناراحتی‌مان را به گوش آنها برسانیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا ناراحت هستید، گفت: نباید ناراحت باشم؟ لباس‌های تیم را از امارات به تهران آوردیم آن وقت به من می‌گویند قاچاقچی! از قول من بنویسید آنهایی که نوشتند ما قاچاقچی هستیم خودشان قاچاقچی هستند!
وی افزود: من آن روز مدیر تیم بودم و همه مسئولیت تیم بعد از بازگشت از امارات بر عهده من بود. خودم به مدیر گمرک فرودگاه گفتم که ما لباس به همراه‌مان داریم که او گفت لباس‌ها باید وزن شود و سپس گمرکی‌اش پرداخته شود. جالب است من برای آوردن لباس تیم امارات این همه حرف بشنوم و نمی‌دانم چرا ما را خراب می‌کنند. مستقیما به من بی‌احترامی شد و دروغ چرا یک هفته است خبرنگاران زنگ می‌زنند من هم از ناراحتی جواب نمی‌دهم.
خبرنگاری گفت: آقای ترکاشوند اعلام کرده بود که مسئولان پرسپولیس تصمیم داشتند بارها را به داخل ساک بگذارند که خوردبین جواب داد اگر ما این کار را کرده بودیم حرف شما درست بود ولی صادقانه لباس‌ها را در چمدان‌های بزرگ گذاشتیم و ای کاش که لباس‌ها را به خود بچه‌ها می‌دادیم تا این همه حرف نشنویم.
وی تأکید کرد: ما 36 نفر بودیم و لباس یک سال بازیکنان را به تهران آوردیم. آن وقت وقتی من لباس ورزشی یک تیم را به تهران می‌آورم و خودم به مدیر گمرک فرودگاه می‌گویم که این‌ها لباس‌های تیم است باید لقب قاچاقچی بگیرم.
خوردبین در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: فرصت کمی بود تا بازیکنان تیم ملی با ما تمرین کنند و همین که برگشتند ما دچار مشکلاتی شدیم ولی فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده شویم.
وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی با این فرصت‌سوزی‌ها پرسپولیس به سرنوشت سال گذشته دچار شود، گفت: نگران نباشید اینگونه نمی‌شود. در حال حاضر هم با تفاضل در رده دوم هستیم.
خبرنگاری در خصوص اشتباه گزارشگر بازی در تلفظ اسم خوردبین و معرفی او با نام محمد خوردبین، گفت: او اشتباه کرده است.
وی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها فرصت‌سوزی می‌کنند، گفت: طارمی چقدر موقعیت گیر بیاورد او سعی خودش را کرد.
سرپرست پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهرا طارمی گلزنی یادش رفته، گفت: شاید او پستش در تیم ملی عوض شده ولی باید قدر موقعیت خودش را در پرسپولیس بداند. او بازیکن باشگاه است و شلیک آخر را در پرسپولیس او انجام می‌دهد. امیدوارم که این مسئله هم درست شود.
وی در پاسخ به این سوال که چرا گلزنان لیگ همه بازیکنان باتجربه هستند، گفت: چون تجربه آنها بیشتر است. ما در تمرین همه جوره با بازیکنان کار می‌کنیم ولی اینکه چرا با تجربه‌ها گل می‌زنند را از خودشان بپرسید.
خوردبین در پایان در خصوص بازی با ماشین‌سازی گفت: ان‌شاءالله 3 امتیاز بازی را بگیریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا