عملیات امداد ونجات با یافتن اجساد پنج کشته حادثه سقوط بالگرد بر فراز دریای خزر پایان یافت و تیم فنی برای بررسی علت این سانحه وارد منطقه شد.

به گزارش یزد فردا ، معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران گفت که با پیدا شدن اجساد پنج کشته سانحه سقوط بالگرد بر فراز دریای خزرعملیات امداد و نجات پایان یافت. علیرضا یونسی روز یکشنبه افزود: اجساد کشته شدگان این حادثه پس از بیرون آوردن از آب، برای تشریفات قانونی به پزشکی قانونی استان انتقال داده می شود. به گفته وی تمام افراد کشته شده در این حادثه از نیروهای غیربومی بودند. معاون استاندارمازندران اظهارداشت : این بالگرد بامداد روز یکشنبه برای انتقال یکی از کارشناسان سکوی امیرکبیر که دچار سکته قلبی شد به منطقه اعزام شد. یونسی افزود : بنا بر تشخیص پزشک معالج در سکوی امیر کبیربیمار نیاز به انتقال به مرکز مجهزتری را داشت و با درخواست شیفت شب ، بالگرد از شرکت طرف قرارداد به منطقه اعزام شد. وی اضافه کرد: بالگرد پس از سوار کردن بیمار و برخاستن ،در فاصله حدود 800 متری محل سکوی امیرکبیر برفراز دریای خزر سقوط کرد و چهارنفر عضو گروه پروازی بالگرد و کارمند بیمار، شرکت نفت خزر کشته شدند.

وی در مورد علت سقوط این بالگرد نیز گفت که باید پس از بررسی کارشناسانه از جعبه سیاه، علت سقوط بالگرد از سوی کارشناسان مشخص شود.
یک فروند بالگرد متعلق به شرکت یاس ایر که طرف قرارداد شرکت نفت خزر بود، بامداد امروز برفراز دریای خزر سقوط کرد و هر پنج سرنشین این بالگرد کشته شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا