با در نظر گرفتن اینکه دلار آزاد به مرز چهار هزار تومان هم رسیده و هنوز معلوم نیست کی از خر شیطان می‌آید پایین عاجزانه از دولت تقاضا داریم هر چه زودتر یک جمشیدی، بابکی و بیژنی چیزی را در بازار بازداشت کنند

به گزارش پایگاه خبری یزد رفدا به نقل از جهان صنعت:  با در نظر گرفتن اینکه دلار آزاد به مرز چهار هزار تومان هم رسیده و هنوز معلوم نیست کی از خر شیطان می‌آید پایین عاجزانه از دولت تقاضا داریم هر چه زودتر یک جمشیدی، بابکی و بیژنی چیزی را در بازار بازداشت کنند! از زمان بازداشت آقای جمشید بسم ا... در دولت قبل تا به امروز بازار دلار را تا این اندازه آشفته ندیده بودیم!
از طرفی یکی از نمایندگان عزیز گله کرده که وقتی دلار 9 درصد گران می‌شود بازار لوازم خانگی چرا 22 درصد گران می‌شود؟ ما خدمت این نماینده عزیز عرض کنیم که؛

1- قیمت دلار 9 درصد گران می‌شود. یک درصد می‌شود کارمزد تبدیل. دو درصد باید بدهیم برای هزینه حمل‌ونقل پول به صرافی و برگشت سرمایه و حضور بادیگارد و کارپرداز! هشت درصد مالیات ارزش افزوده است که این روزها در خیابان هوا هم می‌خوری همین جوری از حسابات کم می‌کنند. آب معدنی می‌خری مالیات ارزش افزوده! شارژ موبایل می‌خری مالیات ارزش افزوده! (واقعا شارژ موبایل هم ارزش افوزده دارد؟ یعنی روی شارژ موبایل کار پیشرفته ای می‌گیرد؟ مثلا اولش شارژ مقدماتی است بعد می‌شود شارژ پیشرفته؟) تا اینجا شد 20 درصد. دو درصدش هم سود فروشنده است. یعنی آقای نماینده دو درصد سود را هم به فروشندگان نمی‌توانند ببینند؟

بعد از تحریر: پیشنهاد می‌کنم فروشندگان بازار لوازم خانگی زنگ بزنند روزنامه با هم سر یک قیمتی توافق کنیم کل کار دفاعی شما کنترات بیاید دست ما. این دفاعی که بنده الان از شما کردم باور کنید از سیستم دفاع بتنی فوتبال ایتالیا در دهه 60 و 70 میلادی ملقب به کاتاناچیو هم کارسازتر است!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا