یزدفردا"بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی گفت:برای پیگیری و اختصاص بودجه جاده ساحلی بوشهر به کنگان در تهران رایزنی هایی صورت گرفته که با ادامه پیگیری ها انشاءالله قتل گاه ساحلی تقاطع باشی به تنگستان را به جاده ایمن و آسایش مردم تبدیل خواهیم کرد.

 به گزارش ایرنا، سید کمال الدین شهریاری روز یکشنبه در جمع مردم روستای باشی بخش دلوار تنگستان افزود: جای تاسف است که جاده باشی به تنگستان بعد از 25 سال هنوز دست نخورده باقی مانده است.

وی افزود: بنده متعهد به رای اعتماد بی نظیر و مورد حمایت شما مردم نجیب و بزرگوار هستم و برای پیگیری مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. 
شهریاری تاکید کرد: از روز اول تعامل خوب و سازنده ای بین بنده و دولت مردان صورت گرفت که در جلسه معارفه فرماندار جدید تنگستان نیز نمود پیدا کرد.
شهریاری اضافه کرد: تعامل بین نماینده و مدیران شهرستانی و استانی باعث توسعه، پیشرفت استان بوشهر ومنطقه و شتاب بیشتر در رفع مشکلات مردم خواهد شد. 
نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از حضار که خواستار حل مشکل گمرک و ملوانان بود گفت: بعد از پایان تعطیلات تابستانی مجلس و برای رفع نهایی مشکل لنجداران و ملوانان جلسه ای با مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و رئیس امور گمرکی کشور برگزار خواهد شد. 
شهریاری یاد و خاطر نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر شهید احمدی جوان از اهالی روستای باشی را گرامی داشت .
روستای باشی تنگستان با یک هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا