یزدفردا"فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری و دستگیری ناخدای شناور طی عملیاتی توسط مأمورین در حوزه کنگان خبر داد.

 سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد فرمانده دریابانی استان بوشهر در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا یک فروند شناور باری حامل محموله‌ی قاچاق در حوزه دریایی عسلویه طی عملیاتی با کنترل شناوران و ملوانان ورودی در حوزه دریایی، شناسایی شد.

وی افزود: پس از شناسایی و بازرسی تخصصی و دقیق محموله شناور، تعداد قابل توجهی کالای قاچاق شامل انواع پاور بانک، تلویزیون، لوازم الکترونیکی و قطعات یدکی خودرو کشف و ضبط گردید.
فرمانده دریابانی بوشهر با اشاره به دستگیری ناخدای شناور در این عملیات اظهار کرد: محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۲۳ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال ارزش دارد که به همراه متهم طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی گردید.
وی بیان کرد: برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار این فرماندهی قرار داشته و با توجه به شعار سال -رونق تولید- وظیفه ما را دو چندان نموده و با اهتمام بیشتر به مبارزه با این پدیده شوم ادامه خواهیم داد.

 

منبع: ایسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا