یزدفردا: پرواز تهران- یزد امروز (یکشنبه) هواپیمایی آسمان با زمان برنامه‌ای ۶ و ۳۰ دقیقه پس از اعلام‌ پنج ساعت تاخیر، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کرد.

به گزارش یزدفردا: تاخیر در انجام پرواز شماره ۸۶۲ تهران- یزد هواپیمایی آسمان باعث شده است که تعداد دیگری از پروازهای این شرکت هواپیمایی از جمله پروازهای اهواز، بوشهر و عسلویه نیز امروز با تاخیر پنج ساعت انجام شود.

بر اساس اطلاعات مندرج در تابلوی پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد، پرواز شماره ۸۲۲ امروز (یکشنبه) شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران- عسلویه از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه به ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه و پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمایی آسمان در مسیر تهران- بوشهر از زمان برنامه‌ای ۱۰ و ۱۰ دقیقه به ۱۴ و ۲۰ دقیقه تغییر یافته است.

همچنین پرواز برنامه‌ای تهران- اهواز این شرکت هواپیمایی به شماره ۸۳۲ شب گذشته با حدود چهار ساعت تاخیر به جای پرواز در ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه، ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد اهواز ترک کرد.

بر اساس تابلوی اطلاعات فرودگاه مهرآباد، یک پرواز دیگر این شرکت نیز در مسیر تهران- یزد به شماره ۸۶۳ که قرار بود با زمان برنامه‌ای ۹ و ۵۰ دقیقه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کند، در وضعیت تاخیر نامعلوم قرار دارد.

دلیل تاخیر پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان نقص فنی نبوده و هنوز این شرکت هواپیمایی توضیحی درباره تاخیر زنجیره‌ای پروازهای امروز یکوشنبه (۶ آذر) اعلام نکرده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا