دخیل عباس زارع زاده : در دنیا هر جا اثری از جنبش، حرکت و آرمان خواهی است، جایگاه سپاه و تفکر و فرهنگ پاسداری در آن دیده می شود
 

واحد دریافت خبریزدفردا : حجت الاسلام والمسلمین دکتر دخیل عباس زارع زاده به عنوان سخنران فی ما بین نماز جمعه  مهریز با تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و نیز تبریک روز پاسدار به تمامی پاسداران حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: سپاه یک نیروی نظامی، عقیدتی و سیاسی است و در دنیا هر جا اثری از جنبش، حرکت، آرمان خواهی است، جایگاه سپاه، و تفکر و فرهنگ پاسداری در آنجا دیده می شود.

وی با اشاره به وظیفه خطیر پاسداری از ارزش های ناب انقلاب اسلامی و اینکه همه ما باید به معنای واقعی پاسدار باشیم خاطر نشان کرد: پاسدار یعنی نگهبان ارزش ها ئی که از صدر اسلام امت ما و جهان اسلام را تحت تأثیر خود قرار داده و این تأثیر در حال حاضر تنها منوط به جهان اسلام نمی شود، بلکه تمام دنیا را متأثر خود گردانیده است.

زارع زاده در بخشی دیگر از سخنان خود اقزود:اگر شهادت طلبی و جانبازی نبود ما هرگز به این نقطه نرسیده بودیم و اگر سپاه نبود خیلی از ارزش هائی که الآن در جامعه مان وجود دارد از ما گرفته شده بود. وی اضافه کرد:سپاه یک اریکه بسیار مقتدر و ارزشمند و ایده آل برای تداوم تمام ارزش هائی است که به خاطر آن این انقلاب ایجاد شده است.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در پایان از مردم همیشه در صحنه حوزه انتخابیه بسیار گسترده مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم  که به بیان ایشان زائیده شده تفکر بی عدالتی در استان یزد است به جهت حضور بسیار خوب و مؤثر شان در صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

زارع زاده همچنین از مردم مهریز با عنوان مردمی شریف، بافرهنگ، آرمان خواه، عدالت جو و نجیب یاد کرده و از وحدت و همدلی و اتحاد و همراهی همه قشرهای مختلف و تمامی شهروندان مهریزی و حضور باشکوهشان در انتخابات تجلیل نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا