جواد نکونام (زاده ۱۵ مهر ۱۳۵۹ در شهرری)٬ بازیکن فوتبال اهل ایران است.وی در درتیم‌های پاس تهران، الوحده و الشارجه امارات و اوساسونای اسپانیا بازی کرده‌است و اکنون در تیم استقلال بازی می‌کند.

لیلا اوتادی‏ زادهٔ ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران محله شمیران) بازیگر سینما و تلویزیون است.

این خبر را یک "پیش خبر" حساب کنید. خبر اصلی و رسمی دراین رابطه به احتمال زیاد طی یکی دو ماه و نهایتا سه ماه آینده به گوش شما خواهد رسید.



هرچند در فوتبال اروپاسابقه ازدواج فوتبالیستها و هنرمندان کم نیست. مانند ازدواج دیوید بکهام با ویکتوریا یا نامزدی پیکه مدافع بارسلونا با شکیرااما تا کنون ندیده و نشنیده ایم که این اتفاق در فوتبال ایران روی داده باشد.

البته یکی دو سال پیش شایعه ازدواج علیرضا حقیقی سنگربان پرسپولیس با الناز شاکردوست منتشر شد اما این خبر به سرعت توسط هر دو نفر تکذیب شد و حتی کار به شکایت از رسانه ای که این خبر را منتشر کرده بود نیز کشید




http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_22045.jpeg

.


اما به زودی و برای اولین باریک فوتبالیست مطرح که اکنون حدود ۳۱ سال سن دارد و بازیکن تیم ملی هم هست با یک بازیگر جوان سینمای ایران ازدواج خواهد کرد.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_22046.jpeg

ظاهرا آشنایی این دو نفر از چهار سال پیش آغاز شده و دو طرف مترصد فرصت مناسبی بوده اند تا بتوانند شرایط ازدواج را فراهم کنند.

از لحاظ میانگین قدی فوتبالیست مورد نظر ما به میزان نسبتا قابل توجهی از خانم بازیگر بلندتر است.

همچنین اختلاف سنی این دو نفر چهار سال است یعنی آقای فوتبالیت چهار سال از خانم بازیگر بزرگتر است.


اما اصل ماجرا چیست؟

عکس های منتشر شده از جواد نکونام و لیلا اوتادی این شائبه را ایجاد کرد که این دو قصد ازدواج دارند اما این طور نیست و همسر اصلی جواد نکونام عادله نکونام است و این موضوع یک شایعه ی بی اساس بوده است.


برای خواندن مصاحبه با همسر جواد نکونام ( عادله نکونام ) عکس را ذخیره و در سایز واقعی ببینید


http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_29886.jpeg


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا