پیرامون موضوع تحمیل در امامت و ولایت!!! + تغییر جدید!!

علی اصغر باقری :به دنبال سخنرانی حضرت آیت الله سیّدمحمّدرضا مدرّسی طباطبایی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان با موضوع تحمیل در امامت و خلافت!!! به سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی رفتیم و مخاطب صحبت را یافتیم. در این سایت تعریض اخیر به امامت حضرت علی علیه السلام وجود داشت و علاوه بر این در روزنامه جمهوري اسلامي مورخ ۹/۵/۹۲ تحت عنوان دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس، که عکس مربوطه نیز در صفحه اول به چاپ رسیده است. اما عین عبارت مورد بحث چنین است:«هاشمي رفسنجاني ۷/۵/۹۲ : با وجود صراحت پيامبر(ص)در واقعه غدير و بنا به سفارش آن بزرگوار، حضرت امير(ع) به رأي مردم توجه مي‌كرد و نمي‌خواست خود را بر مردم تحميل كند.»

 لازم به ذکر است این دیدار با محوریت تابش نماینده اردکان اما با عنوان نماينده يزد!! با جمعي از نمايندگان اهل سنت و اصلاح طلب صورت گرفت. متن اين ديدار با تیتر"حق النّاس" فقط برای انتخابات نیست در سايت هاشمي رفسنجاني  به شماره 216906 منتشر شد.

 با انتشار خبر فوق مطلبي هم تحت عنوان «توصیه پیامبر(ص) به علی(ع) درباره مردم» مربوط به خطبه جنجالی نماز جمعه تیرماه سال ۸۸ هاشمی رفسنجانی نیز بر روي سايتش ديده شد!! اما در مورخ 12/5/92 اين فايل حذف و غير قابل دسترس گرديد!! که در نسخه چاپي آن به شماره 216416 با همين عنوان قابل دسترس بود. ولی در مورخ 13/5/92 عنوان فايل مذكور از «توصیه پیامبر(ص) به علی(ع) درباره مردم» به «سفارش پيامبر(ص) درباره حق الناس!!» تغيير و تاريخ انتشار نيز از 9/5/92 به 13/5/92 عوض گرديد!!؟ مطلب دیگری نیز به کد 204438 تاریخ 5/5/92 با عنوان:« تا مردم نخواستند، علی (ع) حاکم نشد» اما اولاْ چرا طرح بحثهاي جنجالي و اختلاف بر انگیز و به دنبال آن تغيير عنوان ها و يا حذف مطالب؟!! و مهمتر اینکه در ماه مبارک رمضان مطالب سست و بی پایه را با عنوانی به رسول اکرم صلّی الله علیه و آله نسبت داده و سپس آنرا حذف و عنوان دیگری بر آن داده شود!!؟ آن هم از سوی کسی که آیت الله محسوب شده و از خواص نامدار می باشد.

  گر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی/ برآرند غلامان او درخت از بیخ. اگر بنا باشد یکی از خواص با آن همه ادعا که نفوذ زیادی هم در کشور دارد اینگونه بی محابا نسبت به مقدسات و اعتقادات مردم رفتار کند، غلامان او چه خواهند کرد؟!! نمونه رفتار غلامان را در فتنه 88 دیدیم که چگونه به صورت غیرقانونی و نانجیبانه به نظام اسلامی تهمت تقلب زدند و ماهها کشور را در آشوب نگه داشته و حتی حرمت مسجد و خیمه امام حسین علیه السلام را نگه نداشته و آنرا آتش زده و خسارات جبران ناپذیری وارد کردند!! و تا به امروز هیچ جوابی به حرکات خائنانه خود به هیچکس نداده و هم اکنون هم مدعی و شاداب در فتح ریاست جمهوری یازدهم و دیگر هیچ ..   

تغییر جدید:
و باز فایل 216416 برای سومین بار با عنوان جدید «حق الناس را در نماز هاشمی ببینید» با تاریخ انتشار 24 مرداد 92 بروز رسانی شد!! منتظر عنوانهای جدید برای یک مطلب باشیم!!









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا