مسئول امور مالی جم تی وی در تهران کیست؟ /ارتباط افراد از داخل سازمان صدا و سیما با شبکه های ماهواره ای مشخص شد/مدیر فروش «جم تی‌وی» چه بلایی بر سر شرکت‌ها و سرمایه‌های ایرانی می‌آورد؟/مدیر شبکه جم بالاخره آفتابی شد/ اعتراف به انگلیسی بودن جم تی وی/جم تی وی درصدد گسترش دفاتر تبلیغاتی خود در ایران/ جعل همه جانبه تاريخ در سريال ضد ايراني حريم سلطان + تصاویر گردانندگان جم

 

علت قطع برنامه های جم تی وی شکایت هایی بوده که افراد مختلف از نحوه عملکرد مدیریت این شبکه داشته اند و به همین خاطر ماهواره هاتبرد که سخت گیرتر از بقیه ماهواره هاست اقدام به قطع این برنامه ها کرده است.

گروه مانیتورینگ ـ برخی سایت های خبری تحلیلی و همچنین شبکه های تلویزیونی ماهواره ای ضد انقلاب و مقیم خارج از کشور، اخیرا به جان هم افتاده اند و علیه یکدیگر، به افشاگری پرداخته اند.
به گزارش بولتن نیوز، از یک سو گروه جم تی وی با مدیریتی سعید کریمیان، از سوی دیگر شهرام همایون و شبکه بهایی من و تو، سایت های خبری و... تا می توانند یگدیگر را به سازمان منافقین و بهایی ها و لندن نشین ها و .... متهم می کنند.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_28871.jpeg

این مسائل باعث شده که در روند پخش شبکه جم در هاتبرد و همچنین در ماهواره یاه ست مشکلاتی ایجاد شده و سرانجام به قطع برنامه های جم تی وی منجر شود.
برخی از این شبکه ها نسبت به یکدیگر حسادت می کنند و از سر بیکاری و یا نگرانی نسبت به درآمد آینده خود، تا می توانند طرف رقیب خود را نوازش می دهند.
شبکه های جم تی وی به مدیریت سعید کریمیان، که تلاش می کرد در هر زمینه ای از آگهی های تجارتی گرفته تا فیلم و سینما و موزیک و... مخاطبان جدیدی جذب کند و با ورود به سیستم اچ دی از طریق ماهواره یاه ست، به رقیب جدی شبکه ها در جذب مخاطب تبدیل شود، اخیرا با مشکل پس گرفتن ماهواره ها و آگهی ها، کاهش درآمد و مشکل پخش برنامه ها مواجه شده است وشرکت های مختلف عربی و اروپایی از ادامه همکاری با این شبکه منصرف شده اند.
این خبر خوشحال کننده برای رقبای جم تی وی موجب شده که برخی سایت های خبری مخالفان سعید کریمیان به انتشار اخبار مختلفی در این زمینه مبادرت کنند واخیرا اعلام کرده اند که شبکه جم تی وی و شبکه های مختلف وابسته به آن، یکی پس از دیگری در حال تعطیلی هستند و افرادی که قبلا حاضر به همکاری با این شبکه بوده اند اکنون کناره گیری کرده اند و درنتیجه این شبکه گسترده تلویزیونی در حال تعطیلی است .
برخی منابع گفته اند که علت قطع برنامه های جم تی وی شکایت هایی بوده که افراد مختلف از نحوه عملکرد مدیریت این شبکه داشته اند و به همین خاطر ماهواره هاتبرد که سخت گیرتر از بقیه ماهواره هاست اقدام به قطع این برنامه ها کرده است.
برخی سایت ها اعلام کرده اند که این شبکه به مدت 1 ماه قطع خواهد بود تا مشکلات خود با شاکیان را برطرف کند.این کانال تلویزیونی به دلیل مشکلات و شکایت های بسیاری که از پخش آن می شودبا مشکل مواجه شده و ماهواره هاتبرد سخت تر از ماهواره های دیگر با این موضوع برخورد کرده است و حاضر به پخش برنامه های جم تی وی نیست

 برخی سایت های مخالف سعید کریمیان با ابراز خوشحالی از قطع این شبکه گفته اند که  آیا فرکانس شبکه جم تی وی gem tv منفور برای همیشه قطع شد؟ شبکه جم کلاسیک این روزها با پخش سریالهای ترکی توانسته مخاطبان زیادی پیدا کن و فرهنگ ایرانی را مورد بی احترامی قرار داده و خانواده ها را با انتقادهایی مواجه ساخته اند و خیلی از افراد نسبت به پخش سریال های مبتذل انتقاد داشتند. فرکانس این شبکه روز گذشته قطع شده و مشخص نیست علت این مسئله چیست و آیا باز هم جم به فعالیتهایش ادامه می دهد یا خیر؟
ماهواره یاه ست با بمب تبلیغاتی پکیج جم به روی کار آمد تا جایی که گروه جم صاحب 10 کانال در این ماهواره است. تا مدتی نه چندان دور وظیفه روی ایر بردن و انجام کار پروایدرها برای شبکه ها به وسیله گروه جم صورت می گرفت. یعنی هر شبکه ای که تمایل داشت فرکانسی در ماهواره یاه ست داشته باشد باید به دفتر گروه جم تماس می گرفت و با سعید کریمیان مدیر این گروه مذاکره می کرد.

چندی پیش خبرها حاکی از آن بود که این شرکت ماهواره ای اماراتی گروه جم را کنار زده و تمام وظایف را به شرکت Vicus Luxlink سپرد. طی این خبر،  GEM Cast کنار گذاشته شده و وظیفه روی ایر بردن و انجام کار پروایدرها برای شبکه ها به شرکت Vicus Luxlink  واگذار شد.  به گفته کارشناسان این کار یکی دیگر از شکست های گروه جم به حساب می آمد.

در تاریخ 17 دی 1391 سایت عربی "الامارات الیوم" متعلق به کشور امارات متحده عربی طی خبری پرده از علت این نقل و انتقالات برداشت. این سایت اماراتی که البته در مطالبش در مورد تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران شیطنتی نیز کرده است بیشتر موارد سیاسی را علت اصلی این نقل و انتقالات اعلام کرده است

حال سوال این است که سرنوشت جم تی وی و سعید کریمیان و آینده شکایت وی از شهرام همایون و رقابت شبکه من و تو با جم تی وی و سایت های رقبای تجاری جم تی وی به کجا می کشد؟.....

 

حالا که دستگاه امنیتی دست به کار شده، این کیس را از دست ندهد/

 

مدیر فروش «جم تی‌وی» چه بلایی بر سر شرکت‌ها و سرمایه‌های ایرانی می‌آورد؟

 

شرکت‌هایی چون "دبلیو ای پی"، "آپولونیا کالج" و "گلدن گروپ" همگی شرکت‌هایی بودند که در تهران مجوز فعالیت داشتند و مدیر شبکه جم تی وی بنام سعید کریمیان نیز سهامدار اصلی این شرکت‌ها بود.

 

 

 

گروه فرهنگیـ اصولا شبکه های ماهواره ایی که بطور زیرزمینی در کشورمان فعالیت می کنند، می کوشند به دو شیوه امرار معاش کنند. اول اینکه تلاش می کنند از طریق جذب آگهی نسبت به افزایش درآمد خود اقدام کنند و به همین منظور نیز زبده ترین افراد خود را در بخش فروش منصوب می کنند. شیوه دوم نیز پخش تبلیغات شرکت‌های متبوع و وابسته به شبکه ماهواره ای است که در حقیقت با نام و عنوان دیگری، آزادانه تجارت می کنند.

 

 

 

به گزارش بولتن نیوز، داستان شبکه جم تی وی نیز از این قاعده مستثنی نیست و آنها از هر دو شیوه ممکن برای امرار معاش و پول در آوردن اقدام می کردند. 

 

 

البته این تمام داستان درآمدزایی شبکه جم نیست، بلکه آنها مستقیما نیز برای فروش تبلیغات تلویزیونی اقدام می کردند. مدیریت این بخش نیز برعهده فردی بنام "یلدا ظفر" است که سال‌هاست فرد مورد اطمینان سعید کریمیان است. وی با حضور در تهران اقدام به جمع آوری اطلاعات شرکت‌های تجاری در ایران می کند و بعد از آن اقدام به ارتباط با شرکت‌ها و تشویق آنها به پخش تیزرهای تبلیغاتی‌شان از شبکه جم می‌کند.

 

از سوی دیگر، این فرد اطلاعات کاملی از شرکت‌های ایرانی در خارج از کشور نیز جمع آوری کرده و براساس اطلاعات بدست آمده از این اطلاعات استفاده های دیگری نیز می شود که بزرگ‌ترین احتمال استفاده جاسوسی از این اطلاعات است.

 

دستگیری عوامل این شبکه در هفته‌های اخیر، بی‌تردید حامل پیام بسیار خوبی است مبنی بر اینکه در این کشور هنوز کسانی هستند که نگران فرهنگ و سرنوشت فرهنگی جامعه باشند. اما در کنار این موضوع ضروری است شاه‌راه‌های اقتصادی این شبکه ها و افرادی همچون "یلدا ظفر" که بطور روتین به کشور تردد دارند، بسته شود تا دیگر شاهد بی حرمتی به تاریخ و فرهنگ این ملت نباشیم و از سوی دیگر اجازه داده نشود که سرمایه های این کشور بدست کسانی بیافتد که غم این کشور را ندارند و به هر شیوه ممکن برای خروج این سرمایه ها تلاش می کنند.

 

گفتنی است هنوز پس از گذشت یک ماه از دستگیری عوامل شبکه جم در تهران، تیزرهای تبلیغاتی شرکت‌هایی پخش می شود که در کشور آزادانه محصولات‌شان فروخته می شود. در شرایطی که عوامل این شبکه دستگیر شده اند، خوب است مسئولین قوه قضائیه با رسیدگی به تمام ابعاد فعالیت چنین شبکه هایی در تهران، زمینه های رشد و گسترش فعالیت های ضد فرهنگی و ضد اقتصادی را بگیرند و اجازه ندهند که این شبکه ها با ماهیت های مختلف نسبت به تخریب تاریخ و فرهنگ و اقتصاد کشور گام بردارند.

 

بر این اساس، هنوز افراد زیادی هستند که باید پاسخگوی اقدامات ضد امنیتی خود باشند، کسانی چون سعید کریمیان و یلدا ظفر بعنوان بازوی فروش شبکه جم تی وی ضروری است در رأس این افراد باشند و راه‌های ارتباطی آنها با کشور قطع شود تا در شرایطی که غرب با تمام توانش برای آسیب رساندن به کشور بسیج شده است، این افراد نتوانند با به سخره گرفتن قانون و دور زدن آن به خواسته های غیرقانونی خود برسند

 

واقعیتی که نباید به راحتی از آن گذشت

 

توهین گردانندگان شبکه جم به ایام اربعین حسینی

 

مدتی است که شبکه جم تی وی متعلق به سعید کریمیان در سمت راست تصاویر خود عنوان اربعین حسینی را حک کرده است که هر بیننده ای با مراجعه اول به این شبکه تصور می کند که این شبکه به احترام ایام اربعین چنین کاری کرده است و می خواهد به مخاطب نشان دهد که هنوز برای ارزش‌های این ملت احترام قائل است.

گروه فرهنگی ـ مدتی است که شبکه جم تی وی متعلق به سعید کریمیان در سمت راست تصاویر خود عنوان اربعین حسینی را حک کرده است که هر بیننده ای با مراجعه اول به این شبکه تصور می کند که این شبکه به احترام ایام اربعین چنین کاری کرده است و می خواهد به مخاطب نشان دهد که هنوز برای ارزش‌های این ملت احترام قائل است.

 

 

به گزارش بولتن نیوز، اما با نگاهی دقیق‌تر به این مسئله، واقعیات دیگری روشن می شود که نباید بینندگان از این واقعیت به راحتی بگذرند.

 

یکی از سوال‌هایی که ابتدائاً ایجاد می‌شود، این است که اصولاً چه ارتباطی بین این عنوان و فیلم های مبتذل ترکی وجود دارد که نه تنها صحنه های زننده ای را به مخاطب نشان می دهند بلکه هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی ندارند؟

 

براستی مدیران این شبکه در خصوص تاریخ ملت ایران و ایرانی‌ها چه فکر می کنند که با این اقدام خود توهین مضاعفی به مردم و ملت ایران می کنند؟ چه سنخیتی بین این عنوان و فیلم های ضد اخلاقی و ضد خانوادگی ترکیه ای وجود دارد که این دو را با هم مرتبط کند؟ چگونه می توان جرات کرد که در سمت راست تصاویر زشت و زننده سریال‌های ضد اخلاقی ترکیه ای که پیامی جز ابتذال و فحشا ندارند، عناوین مقدسی را قرار داد که نه تنها بخشی از تاریخ اسلام و مسلمین است بلکه بیانگر روح مردانگی انسان‌های آزاده ای است که ظلم و ستم و بد اخلاقی را برنتابیدند و با لشگریان کفر و ضد اسلام جنگیدند.

 

این اقدام در نوع خود بزرگ‌ترین توهین به مبارزه بزرگ مردی از تبار پیامبر(ص) است که با مبارزه خود، عزت و مردانگی را جاودانه کرد و روح تازه ای را در کالبد انسان‌های آزاده دمید.

 

معمولا رسم بر این است که می گویند حتی بد نام‌ترین انسان‌ها با فرا رسیدن چنین ایامی دقت بیشتری در رفتار خود می‌کنند و دستکم اگر نمی توانند آزادمرد باشند، حداقل توهین نمی کنند.


 

با این حال، گردانندگان شبکه جم باید بدانند که مخاطبان امروز مخاطبین هوشیاری هستند که نیک و بد را خوب می شناسند و نمی توانند سیاهی را هم ردیف سفیدی و اخلاق را هم ردیف ضد اخلاق ببینند.

 

دست زدن به چنین اقداماتی نه تنها این شک و گمان را در مخاطب درست می کند که مدیران این شبکه درصدد اغفال مردم هستند، بلکه این سوال را هم برای مخاطب برجسته می کند که چه ارتباطی بین دستگیر شدگان اخیر و عوامل این شبکه و در رأس آنها برادران و خواهران مدیر کنونی شبکه جم یعنی سعید کریمیان و اقدامات اخیر آنها وجود دارد؟ هرچند همه می دانند که این رنگ دیگر حنا ندارد.

 

مسئول امور مالی جم تی وی در تهران کیست؟

 

سعید کریمیان مدیر شبکه جم تی وی سرانجام در صفحه شخصی خود در فیس بوک دستگیری نیروهایش در تهران را بطور تلویحی تایید کرد.

گروه مانیتورینگ ـ همانگونه که هفته گذشته در بخش های خبری مختلف به این موضوع اشاره شد ، دستگیری 28 نفر به اتهام همکاری با شبکه های خارجی بصورت رسمی اعلام شد .

به گزارش بولتن نیوز، این افراد با اجاره نزدیک به 10 ساختمان در تهران اقدام به دوبله سریالهای ضد اخلاقی و ضد ایرانی می کردند. بدنبال این اقدام پخش سریال ضد ایرانی حریم سلطان از این شبکه قطع شده است .

 

 

این شبکه در طول این مدت نه تنها علیرغم مخالفت مردم در سراسر جهان با پخش این سریال ، پخش سریال را قطع نکرد بلکه به نحوی کاسه داغ تر از آش شده و از سریال حریم سلطان دفاع نمود.

 

بدون شک دستگیری این افراد اقدام بسیار مناسبی بود که توسط سربازان گمنام امام زمان انجام شد اما باز این سوال مطرح است که آیا پشتوانه مالی این شبکه در تهران قطع شده است؟

 

چون در صورت عدم قطع پشتوانه مالی این شبکه بزودی این دفتر اقدام به بازسازی خود کرده و به فعالیت خود ادامه خواهد داد ، اما در راس امور مالی این شبکه در تهران چه کسی قرار دارد؟

 

اگر این سوال از نیروهای دستگیر شده در تهران پرسیده شود بدون شک به نام خواهر سعید کریمیان بنام سعیده کریمیان برخورد خواهند کرد که دست به قضا با وی در یک روز بدنیا آمده است . بخش اعظم حمایت های مالی این شبکه در نتیجه فعالیت های به ظاهر قانونی این مجموعه تحت عنوان گروه طلائی آسیا ، آپولونیا کالج و دبلیو آی پی که از اسپانسرهای فیلم های ضد اخلاقی و ایرانی پخش شده در جم هستند در تهران تامین می شود.

 


 

پرداخت های مالی این شبکه غیر قانونی در تهران با تایید سعید کریمیان و توسط سعیده کریمیان پرداخت می شود .امری که بدون شک با دقت نظر ماموران می تواند راهگشای پیوندهای خاص سران این شبکه در تهران باشد.

 

بولتن نیوز مدتها قبل نیز با هشدار نسبت به فعالیت های این شبکه در تهران اعلام کرده بود که فعالیت عوامل این شبکه در تهران و با همکاری بخشی از کارمندان صداوسیما صورت می گیرد.

 

از سوی دیگر این شبکه با راه اندازی بخش کردی خود در کردستان عراق کوشیده است بخشی از دوبلورهای کردزبان در ایران را نیز جذب کرده و گاهاً آنها را به کردستان عراق اعزام می کنند که در گزارش های بعدی مشروح فعالیت عوامل این شبکه در کردستان عراق نیز منتشر خواهد شد.

 

در پی افشاگری یک ماه پیش بولتن نیوز و اقدام نهادهای مسئول/

 

ارتباط افراد از داخل سازمان صدا و سیما با شبکه های ماهواره ای مشخص شد

 

در حالی دادستان عمومی انقلاب و انقلاب تهران خبر از دستگیری 28 نفر در ارتباط با شبکه های ماهواره ای داد که پیش از این بولتن نیوز در روزهای 27 آبان ما و دوم آذر با دو تیتر " جم تی وی درصدد گسترش دفاتر تبلیغاتی خود در ایران " و " ارتباط فیلم‌های جم کلاسیک و صداوسیما چیست؟ " نسبت به ارتباط افراد از داخل سازمان صدا و سیما با شبکه هایی مثل جم تی وی خبر داده بود.

گروه مانیتورینگ ـ در حالی دادستان عمومی انقلاب و انقلاب تهران خبر از دستگیری 28 نفر در ارتباط با شبکه های ماهواره ای داد که پیش از این بولتن نیوز در روزهای 27 آبان ما و دوم آذر با دو تیتر " جم تی وی درصدد گسترش دفاتر تبلیغاتی خود در ایران " و " ارتباط فیلم‌های جم کلاسیک و صداوسیما چیست؟ " نسبت به ارتباط افراد از داخل سازمان صدا و سیما با شبکه هایی مثل جم تی وی خبر داده بود.

 

 

به گزارش بولتن نیوز، در حالی دادستان عمومی انقلاب و انقلاب تهران خبر از دستگیری 28 نفر در ارتباط با شبکه های ماهواره ای داد که پیش از این بولتن نیوز در روزهای 27 آبان ما و دوم آذر با دو تیتر " جم تی وی درصدد گسترش دفاتر تبلیغاتی خود در ایران " و " ارتباط فیلم‌های جم کلاسیک و صداوسیما چیست؟ " نسبت به ارتباط افراد از داخل سازمان صدا و سیما با شبکه هایی مثل جم تی وی خبر داده بود.

 

در این رابطه رجا نیوز نیز خبری منتشر کرد مبنی بر این که برخي گويندگان رسانه ملي و مجريان مشهور، در جمع دستگيرشدگان از سوی دادستانی عمومی انقلاب هستند و این موضع باید زنگ هشدار باشد برای توجه بيشتر مديران صدا و سيما.

 

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشیه تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دادسرای ارشاد با اشاره به خبر دستگیری 28 نفر از مرتبطین با شبکه‌های ضد انقلاب توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: این افراد کسانی بودند که با اجاره 10 ساختمان و تبدیل آنها به دفتر کار با شبکه‌های ضد انقلاب همکاری نزدیکی داشتند.

 

این افراد که با شبکه‌های ماهواره‌ای و ضد انقلاب همکاری داشته و بعضا در کار دوبله و ترجمه بودند با سازماندهی در 10 ساختمان در پایتخت متمرکز بوده و اسناد نشان می دهد با سیستم بهائیت هم همکاری داشته اند.

 

دستگيرشدگان اخير، به دليل همكاري با شبكه‌هاي ماهواره‌اي ضد انقلاب و دوبله فيلم‌ها و سريال‌هاي غيراخلاقي براي اين شبكه‌هاي ماهواره‌اي دستگير شده‌اند و در ميان دستگيرشدگان برخي از گويندگان صدا و سيما نيز به حضور دارند كه نام يكي از مجريان مشهور رسانه ملي هم در ميان آنها به چشم مي‌خورد.

 

در این رابطه بیش از یک ماه پیش، بولتن نیوز خبر داد که شبکه جم تی وی علیرغم تمام توجه اش به تحریف و نابود کردن زیر ساخت های فرهنگی کشور کماکان دفترش در تهران و استودیوش در نیاوران فعال است و کسی هم نیست دست‌کم در این خصوص برای اهالی فرهنگ روشنگری کند.

 

اما نکته مهمتر این است که چگونه است صداوسیما این امر را می بیند و نه تنها توجهی به آن نمی کند بلکه توضیحی هم در مورد آن به مردم نمی دهد. راستی چه ارتباطی بین مدیران شبکه جم تی و صداوسیما وجود دارد؟

 

در حالی که ادعا می کرد جم تی وی کاملاً خصوصی است؛

 

مدیر شبکه جم بالاخره آفتابی شد/ اعتراف به انگلیسی بودن جم تی وی

 

سرانجام مدیر شبکه سابق ایرانیان و مدیر کنونی جم یعنی سعید کریمیان آفتابی شد و در گفت‌وگویی با یک رادیوی آن سوی آب اعلام کرد که شبکه جم تی وی که وی ادعا می کند کاملا یک شبکه خصوصی است و ارتباطی با کسی ندارد یک شبکه انگلیسی است و در لندن ثبت شده است. البته همه می دانند که پخش این شبکه در لندن است تا دستکم از دسترسی دیگران در امان باشد .

 

به گزارش بولتن نیوز، با قبول کردن این واقعیت که جم تی وی یک شبکه انگلیسی است چگونه است که این شبکه براساس خبر قبلی بولتن، که به استناد تبلیغات این شبکه تهیه شده بود در ایران نماینده تبلیغاتی می پذیرد. آیا براستی تغییری در سیاست‌های انگلیس نسبت به جمهوری اسلامی ایران یا برعکس آن صورت گرفته، در حالیکه سفارت انگلیس در تهران بسته شده است. شرکت‌های تلویزیونی انگلیسی در ایران دفتر می گشایند و می کوشند بازار تبلیغاتی کشور را از طریق برنامه های سبک در قالب سریال بدست گیرند و نه تنها در حوزه محتوا بلکه در حوزه بازرگانی نیز صداوسیما را دور بزنند. براستی آیا تغییری روی داده است ؟

 

این شبکه که اخیرا در راستای سیاست قبلی خود به یکی از منادیان عثمانی در ایران اسلامی تبدیل شده است و می کوشد در قالب سریالهای توهین آمیز ، هنجارهای فرهنگی و تمدنی ایران زمین را به سخره بگیرد.مدیر این شبکه درخصوص جدیدترین سریال این شبکه در مصاحبه خود می گوید :حریم سلطان به ۴۷ کشور در جهان فروخته شده است. این سریال اگر نقدی هم برش وارد است بیایند نقد کنند. این سریال بیشترین مخاطب را دارد اگر مشکلی دارد چرا دیده می شود؟ تاریخ را که ما نساختیم.

 

که در پاسخ باید گفت اگر چنین سریالهائی دیده می شوند نه بدلیل اعتبار بالای تاریخی این سریالهاست بلکه بر اساس جاذبه های ضد اخلاقی این سریالهاست که بیشترین زمان سریال به آن اختصاص داده می شود تا مخاطب را بخود جذب کند.از سوی دیگر لزوما هر سریالی که دیده شد به معنای ارزشمند بودن آن سریال نیست . اما نکته مهمتر این است که می گوید ما که نساختیم که در پاسخ باید گفت راست است شما نساختید بلکه شما با پخش این نوع داستانهائی ضد تاریخی و ضد اخلاقی نقش بسیار بالائی در تخریب و تحریف تاریخ و اخلاق جامعه ایفاء می کنید . آیا تلویزیونی که برنامه هایش براساس این باشد که دیگران ساختند و به ما ربطی ندارد و ما پخشش می کنیم برداشتن اولین گام برای نقض اخلاق در رسانه است که با این کار اوج بی تعهدی را به یک ملت و تاریخ و اخلاق آن جامعه که خود مدعی هستید بخشی از آن هستید انجام دادید.

 

بدون شک بی تعهدتر از مدیران امثال شبکه جم کسانی هستند که به مسئولین این شبکه در تهران و شهرهای عزیزمان این فرصت را می دهند تا براحتی آب خوردن تاریخ و فرهنگ و اخلاق یک ملت را به بازیچه بگیرند.

 

تازه ترین اقدام شبکه جم

هنوز مدتی از سریال تحریف شده حریم سلطان در شبکه جم نگذشته است که مسئولان این شبکه با پخش تیزری اعلام کرده اند که جواهرات یکی از زنان درباری سلطان در سریال مزبور آماده فروش برای مردم می باشد و مردم می توانند در کمال آرامش با برقراری تماس با یکسری شماره تلفن که همگی متعلق به دفتر این شبکه در تهران هستند سفارش خرید بدهند و از این به بعد نه تنها نباید از بابت توهین به فرهنگ ، تاریخ و دینشان نارحت باشند بلکه می توانند به خود ببالند جواهرات زنان درباری سلطان عثمانی را بر دستان و گردنشان آویزان کرده اند و چه بسا در فردا روز بخواهند اردوغان و عبدالله گل را هم بعنوان حاکمان کنونی و امثال سلطان سلیم را بعنوان تاریخ پرافتخار خود بپذیرند.البته دفتر این شبکه در تهران ، جای هیچ گونه نگرانی را هم نگذاشته است و شهرستانیها هم می توانند با خط تلفن مخصوص سفارش خرید بدهند و جواهرات عثمانی را درب منزلشان دریافت کنند.تا ببینیم مسئولان این شبکه که اصالتا انگلیسی هستند در آینده چه خدماتی برای مردم ایران فراهم می کنند.

مدیر این شبکه با وجود توهین به مردم کشورمان اعلام کرد؛

جم تی وی درصدد گسترش دفاتر تبلیغاتی خود در ایران

در حالی که هنوز اعتراض‌ها به پخش سریال‌های توهین آمیز به ایرانی ها و قومیت های ایرانی ادامه دارد، مدیریت این شبکه که در اختیار سعید کریمیان و خانواده اش است با پخش آگهی جدیدی اعلام کرده که خواهان گسترش نمایندگان تبلیغاتی خود در داخل ایران و خارج از ایران می باشد.

به گزارش بولتن نیوز، جم تی وی در ادامه خواسته است، کسانی که درصدد همکاری با این شبکه هستند با دفتر جم تی وی در دبی تماس بگیرند تا با معرفی آنها به دفتر تهران شرایط همکاری شان با خانواده کریمیان فراهم شود.

 

البته باید بر این نکته تاکید کرد، در شرایطی که خانواده سعید کریمیان در تهران اقدام به مدیریت بخش های تجاری این تلویزیون می نمایند حتما مدیریت این شبکه باید در فکر توسعه دفاتر خود در پوشش های مختلف از جمله تبلیغاتی باشد.

 

از تبليغ يك پادشاه اشغالگر و تحريف تاريخ براي عريان نمايي تا كلاه برداري

جعل همه جانبه تاريخ در سريال ضد ايراني حريم سلطان + تصاویر گردانندگان جم

گروه جم تی وی، گروهی هستند که در شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای از حوزه پخش سریال‌های تاریخی جعلی تا جذب و فرار سرمایه‌های ارزی از کشور فعالیت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ تلویزیون جم(Gem tv)، شبکه تلویزیونی مدعی سرگرمی برای فارسی زبانان است که از لندن در انگليس پخش می‌شود. محتواي اين شبکه برنامه‌های به ظاهر سرگرم‌کننده‌ای که علاوه بر تاثیر سوء بر نهاد خانواده مناسبات معمول میان اعضای خانواده را به تحریف واقعیت‌های تاریخی مي‌کشاند. برنامه‌های تلویزیون جم همراه با زیرنویس و یا دوبله فارسی پخش می‌شوند. در ابتدای فعالیت این شبکه خرید و پخش سریال‌های ارزان قیمت کلمبیایی نیمه برهنه رویه‌ای همیشگی بود.

اما در آخرین سری از اقدامات خزنده ضد فرهنگی و همسو با شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب، تلویزیون جم اقدام به پخش سریال اهانت آمیزی به نام حریم سلطان نموده است، پخش اين سریال در حالی صورت می‌گیرد که عده زيادی از کاربران ایرانی در صفحه اجتماعی تلویزیون جم در مخالفت با پخش این سریال، آن را «ضد ایرانی» نامیده‌اند.
 
در این سریال داستانی در حال پخش شخصیت‌هایی تبلیغ می‌شوند که از پیشینه خیانت و جنایت شان در قبال مردم ایران کم نمی‌توان گفت. سلطان سلیمان پادشاه عثمانی فرزند سلطان سلیم از سلاطین عثمانی چهره محبوب این سریال است. پادشاهی که در جنگ چالداران ایرانیان بیشماری را بی‌رحمانه به قتل می‌رساند. وی همچنین با ویرانی و نابودی شهرهای بسیاری از ایران تبریز را به اشغال در می‌آورد.

اما نکته قابل توجه این سریال تقلب عمدی است که در پوشش زنان عثمانی صورت گرفته است. به طوری که نوع لباس و پوششی که در آن تاریخ زمانی زنان در دوره عثمانی استفاده می‌کرده‌اند بسیار پوشیده‌ بوده، و اين در حالي است كه لباسهای تبليغ شده در فیلم بسيار امروزي‌تر شده و اصلا پوشيده نيست. و همه این موارد حکایت از توطئه فرهنگی خزنده‌ای است که این شبکه در پیگیری آن مصمم است.

نمونه‌های دیگری از فعالیت‌های خزنده این شبکه به اصطلاح تلویزیونی

اما توطئه‌ها و کلاهبرداری‌های این شبکه به همینجا ختم نمی‌شود. مدتی است که شبکه جم تی وی که متعلق به خانواده کریمیان است و دفتری هم در تهران دارند با پخش آگهی بازرگانی از ایرانیانی که خواهان درآمد ارزی و سرمایه گذاری در کشوری غیر از کشور خود هستند، می‌خواهد که با دفتر این شبکه در دبی تماس بگیرند.

آگهی مورد اشاره بنام شرکت «گلدن گروپ» پخش می‌شود که این شرکت در تهران به نام ديگري كه در نزد ما امانت مي‌ماند ثبت شده و سهام عمده این شرکت نیز متعلق به آقای سعید کریمیان مدیر شبکه جم تی وی در دبی است.

براساس اطلاعات بدست آمده مدیران این شرکت که تحت پوشش‌های مختلف در کشور کار می‌کنند با برخی از مسئولین سیاسی کشورهای منطقه به توافقاتی برای خارج کردن سرمایه‌های ایرانی از کشور دست یافته‌اند و از طریق تلویزیون در صدد سازماندهی و خارج کردن این سرمایه‌ها از کشور می‌باشند.

این در حالی است که سعید کریمیان در قالب شرکتهای دیگری چون «دبلیو آی پی»، «آپولونیا کالج» و «گروه طلائی آسیا» سالهاست که بصورت میلیونی سرمایه‌های کشور را خارج می‌کنند.

عوامل جم تی وی چه کسانی هستند؟

تمام مدیران و عوامل جم از خانواده کریمیان می‌باشند و همگی با یکدیگر فامیل هستند. تنها سارا رهبری نسبت خویشاوندی نداشت که مدتی است او را هم از جم اخراج کردند تا برنامه‌های گروه جم همچنان با خانواده کریمیان پیش رود.

 
سعید کریمیان / مدیر گروه جم/ ساکن لندن



http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_28872.jpeg
 
هادی کریمیان/ مدیرکنترل کیفی شبکه جم/ ساکن لندن



http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_28873.jpeg
 
پریناز کریمیان/ برادر زاده هادی کریمیان/ مدیر شبکه جم/ دوبولر سریال‌های جم/ ساکن کوالالامپور همکاری با شعبه کوالالامپور جم



http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_28874.jpeg
 
سارا رهبری/ مدیر تولید سابق شبکه جم که مدتی است از جم اخراج شده/ ساکن دوبی/ مدیر تولید شبکه فارسی وان



http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_28875.jpeg
 
ماهان کریمیان/ مدیرمنطقه ای شبکه/ ساکن کالیفرنیا/ برادرزاده هادی کریمیان



http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_28876.jpeg

علی کریمیان/ ساکن کالیفرنیا/ عکاس و فیلمبردار/ برادرزاده هادی کریمیان

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا