یزدفردا "همزمان با آغاز سال جديد ، دكتر عباس علي آبادي ، معاون وزير نيرو از شركت توزيع برق يزد و مركز كنترل و ديسپاچينگ اين شركت بازديد نمود.

به گزارش سرویس  خبر یزدفردا "در اين بازديد ، دكتر علي آبادي به جايگاه حساس شركتهاي توزيع و ارتباط آنها با مردم اشاره و بر لزوم پاسخگويي مناسب به آنها و ارائه خدمات مطلوب و جديد تاكيد نمود .
وی ضمن اشاره به نامگذاري سال 88 به عنوان سال اصلاح الگوي مصرف ، كاهش تلفات و مديريت مصرف را از وظايف اصلي شركتهاي توزيع عنوان نموده و آموزش نحوه صحيح مصرف برق را از جمله برنامه هاي اساسي شركتهاي توزيع برشمرد .
معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي ، فرايند توليد برق را فرايندي دشوار و پر هزينه دانسته و خواستار توجه ويژه مسئولين به بحث ترويج مديريت مصرف بهينه برق و نگهداري از اين ثروت ملي شد . 
دكتر عباس علي آبادي ، معاون وزير نيرو در این سفر از مركز ديسپاچينگ توزيع برق يزد و عملكرد سيستم اتفاقات برق (121 ) و اقدامات شركت در جهت تهيه آمار و گزارشات عمده از شبكه ها و عملكرد واحدها بازديد نمود

وی به روز بودن سيستم اطلاعات و برنامه ريزي هاي مديريتي شركت را مطلوب دانست و از تلاش و زحمات شبانه روزي مديران و كارشناسان شركت در زمينه هاي مختلف و از جمله كاهش تلفات انرژي الكتريكي و كسب رتبه اول در بين كليه شركتهاي توزيع برق كشور قدرداني نمود .

یزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا