نماینده یزد خطاب به وزیر نیرو:

متاسفانه سرمایه گذاری وزارت نیرو در خصوص بحران گریبانگیر مناطق خشک و نیمه خشک کشور متناسب با اهمیت موضوع و عمق بحران نیست !

یزدفردا:به گزارش دفتر نماینده مردم یزد آقای مهندس نامجو وزیر نیرو در هفته ای که گذشت جهت پاسخگویی به سوال نماینده مردم یزد و صدوق در کمیسیون حضور یافت و مهندس اولیاء با طرح سوال خود با موضوع بحران گریبانگیر مناطق خشک و نیمه خشک کشور و برنامه وزارت نیرو برای کنترل این پدیده خطرناک اظهارداشت :افت روز افزون سطح آب زیرزمینی در مناطق بحرانی و .. آینده تاریکی را برای ساکنین این دشتها به تصویر میکشد ولی متاسفانه سرمایه گذاری وزارت نیرو در این خصوص متناسب با اهمیت موضوع و عمق بحران نیست !
وزیر نیرو در پاسخ ضمن تاکید بر اهمیت موضوع و با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته برای اجرای طرحهای کوچک تامین آب و نیز انتقال آب بین حوزه ای بر عزم جدی در وزارت نیرو برای حل این مشکل تاکید کرد.
رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی نیزتوجه به بهره برداری مناسب از ظرفیتهای آبی کشوررا ازموارد مهم دستور کار کمیسیون برشمرد.
نهایتاَ با توجه به توافقات برای پیگیری موضوع در کمیسیون و وزارت نیرو نماینده مردم یزد فعلاَ از ادامه پیگیری سوال صرف نظر کرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا