در حالی که پانزده سال از تاسیس انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه یزد می گذرد، شانزدهمین دوره انتخابات انجمن ها هفته آینده برای تمام رشته های تحصیلی برگزار خواهد شد.

دبیر کل انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه یزد اعلام کرد: طبق آیین نامه انجمن های علمی دانشجویی وزارت علوم، انتخابات انجمن ها در اردیبهشت ماه هر سال برگزار می شود و برای هر رشته یک هسته مرکزی شامل 7 نفر انتخاب می شود که به مدت یک سال فعالیت می کنند.

آقای احمدرضا غزنوی پور افزود: هم اکنون در دانشگاه یزد 43 انجمن وجود دارد که در صورت به حد نصاب رسیدن کاندیداهای هر رشته  انتخابات برگزار می شود. کلیه مراحل برگزاری انتخابات شامل ثبت نام، تایید صلاحیت، رأی گیری، شمارش آرا و بررسی اعتراضات با حمایت معاون فرهنگی و زیر نظر انجمن علمی دانشجویی کل برگزار می شود.

وی در ادامه فرایند انتخابات را به شرح زیر اعلام کرد:

20 لغایت 26 فروردین - اطلاع رسانی و ثبت نام از کاندیداها

30 فروردین - بررسی صلاحیت و اعلام اسامی کاندیداها

2 ادریبهشت - برگزاری انتخابات در سطح دانشگاه

4 اردیبهشت - اعلام نتایج انتخابات

شایان ذکر است، علاقه مندان برای ثبت نام و همکاری در برگزاری انتخابات می توانند به آدرس اينترنتي انجمن هاي علمي دانشجويي به نشاني yusa.yazd.ac.ir مراجعه کنند و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 8122557 (کارشناس انجمن هاي علمي دانشجويي) و یا شماره همراه 09131591957 (دبير کل انجمن هاي علمي دانشجويي) تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا