به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، صبح امروز همزمان با برگزاری آزموت استخدامی مجتمع صنعتی آهن و فولاد بافق فرماندار به همراه مدیر عامل این مجتمع از محل و نحوه برگزاری آزمون بازدید کردند.

فرماندار بافق در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی  با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه با قرائت فاتحه نسبت به شهدای والا مقام ادای احترام کرد ، سپس با حضور رئیس ، معاونان دانشگاه آزاد و مدیر عامل مجتمع فولاد در محل آزمون حضور یافت و از روند اجرای آزمون مطلع شد.

سید مهدی طلایی مقدم در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای حوزه دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت فولاد بافق ، تولید را مبتنی بر فناوری و فناوری را مبتنی بر علم و دانش دانست و خاطر نشان کرد :زمانی تولید پایدار و سامان یافته است که بر پایه دانش و علم استوار باشد و به زبانی دیگر علم و دانش ریشه تولید است.

وی راهبرد و برنامه صنعتی کشور را بدون در نظر گرفتن توسعه رابطه دانشگاه و صنعت ناممکن خواند و گفت: دانشگاه مرکز تولید علم است و نهاد فکری و زیربنایی جامعه‌ محسوب می‌شود.

فرماندار خطاب به رئیس و معاونان دانشگاه آزاد بافق گفت :مدیران دانشگاه برای تبدیل دانشگاه‌ها از حالت آموزش‌محوری به حالت پژوهش و فناوری موظف به تلاش وافر و برنامه ریزی هستند، هیأت امناء دانشگاه نقش کلیدی در این حرکت تبدیلی دارند.

طلایی مقدم  بخش خصوصی را پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه خواند و تصریح کرد :ارتباط بین صنعت و دانشگاه بدون ورود بخش خصوصی چندان معنایی ندارد.

در پایان این بازدید مسئول اجرایی این آزمون در خصوص نحوه برگزاری آزمون و مراحل استخدام توضیحاتی ارائه کرد و گفت: مراحل استخدام مجتمع آهن و فولاد بافق شامل آزمون کتبی ، مصاحبه حضوری ، مصاحبه تخصصی و روانشناسی ، طب کار ، گزینش لخلاقی و اجتماعی و نهایتا اعلام نتایج را می توان در نظر گرفت .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا