به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، مشاور فرماندار در اموربانوان شهرستان بافق در اولین جلسه هماهنگی برنامه های هفته زن گفت :موازی کاری در انجام خیلی از برنامه ها باعث میشود مهمترین موضوع و هدف دفتر امور بانوان و خانواده که همان بررسی مسائل و مشکلات بانوان و ارائه راهکاراساسی و مناسب است ؛ دورکند

"ناهید مظفری" در این جلسه که با حضور نمایندگان ادارات در دفتر بانوان و خانواده  فرمانداری تشکیل شد تاکید کرد: نقش اصلی حضرت فاطمه زهرا(س) نقش مادری و همسر بودن است که این دو اصل مهم باید در جامعه تبیین شود. و حتما در این ایام برنامه هایی در این خصوص اجرا شود .

وی افزود: همچنين به دليل نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به سال اقتصاد و فرهنگ ، عزم ملی و مدیریت جهادی همایش زنان نقش آفرین عرصه فرهنگ و  اقتصاد برگزار خواهد شد .

مظفری در ادامه گفت : امسال تصمیم گرفته شده  تا با ایجاد اتاق فکر و الگوگيري از تجارب و نقاط قوت سالهای گذشته، تشكيل جلسات كارشناسي با حضورفرماندار،و ادارات  و همچنین نشستهایی با مدیر کل دفتر بانوان استان و كارشناسان برجسته و دارای ایده و نظر اين حوزه، در جهت غنا بخشي هر چه بيشتر به وظایف دفتر بانوان و خانواده ، اقدام شود.

تجلیل از مادران و زنان نمونه،و تبيين نقش زن در خانواده و تاكيد بر مادري ايشان , برگزاری کارگاههای آموزشی با موضوعات مختلف ، کارگاههای آموزی ارتباط رفتاری و گفتاری با افراد خانواده ؛ برگزاری جشنهای مختلف با عناوین جشن یاس ,جشن کوثر؛جشن ولادت و... برگزاری مسابقات فرهنگی و وهنری و ورزشی ؛ اعزام خواهران به سفر زیارتی سه روزه به قم ؛جشن مولودی خوانی ؛ همایش زنان نقش آفرین عرصه فرهنگ و  اقتصاد را مهمترين برنامه های ستاد گراميداشت هفته زن و روز مادر امسال عنوان كرد.و از همه مسئولین دستگاهها خواست تا بانوان را در انجام هر چه بهتر برنامه ها یاریگر باشند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا