یزد فردا: مراسم استقبال از کاروان علمی رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد)  (YRA که موفق به کسب مقام دوم ربات امداد گر واقعی در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۱۴iranOpen شده بود و همچنین استقبال از نام آوران مسابقات بین المللی ژنو 2014 صبح روز چهار شنبه 27 فروردین ماه سال 93 در این دانشگاه برگزار و با اهداء حلقه  گل مورد استقبال ریاست ، اعضای هیات رئیسه واحد ، جمعی از مسئولين دانشگاه و اصحاب رسانه قرار گرفتند .

به گزارش یزد فردا: ، افتخار آفرينان این واحد در اين مراسم در بدو ورود به حسينيه شهدا گمنام دانشگاه حلقه هاي گل خود را به علامت احترام به 8 شهيد گمنام اهداء نمودند و يک بار ديگر با آرمانهاي امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجديد پيمان کردند .

در اين مراسم كه جمعي از مسوولان و اساتید دانشگاه حضور داشتند، از اعضای تيم دانشجويي روباتیک شرکت کننده در نهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران 2014 كه با حضور تیم های ایرانی و خارجی موفق به کسب مقام دوم شده بودند تقدير به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از ابراهیم خوانین زاده ، ثریا تیموری ، احسان زحمتکش، حسین حدادزاده و مهندس احمد زارع پور اشکذری معاون عمرانی این دانشگاه که در مسابقات ژنو 2014 موفق به کسب مدال طلا ، یک نقره ، کاپ برترین اختراع و تنها جایزه نقدی این مسابقات شده بود ند تقدیر شد .

دراین مراسم دکتر سید حیدر میر فخرالدینی رئيس دانشگاه ضمن عرض تبريک به اعضاي تيم رباتيک و افتخار آفرینان مسابقات ژنو به واسطه کسب اين موفقيت چشمگير براي استان و کشور ، از زحمات و تلاش سرپرست و اعضای تیم رباتیک دانشگاه قدردانی کرد و اظهار داشت :

کسب این عنوان را اول لطف خدا و بعد همت وکوشش غیرقابل وصف و تجربه اعضای تیم است . وی با تقدیر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزدعنوان نمود:

امروز اول راه است و باید با حمایت از اعضای تیم و سرمایه‌گذاری بهتر و بیشتر توفیقات روز افزون و آینده‌ای درخشان تر برای دانشگاه و کشور اسلامی ایران ترسیم کنیم .

دبیر هیات امنای دانشگاه های استان یزد در ادامه سخنراني خود گزارشي از کسب افتخارات و موفقيت هاي دانشگاه ، تيم ربوکاپ و مدال آوران ژنو 2014 را ارائه نمود و گفت :

به حمد ا ... نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این دوره از مسابقات توانستند در بين تيم هاي متعدد و مقتدر داخلی و خارجی از جمله آلمان، هلند، انگلستان، ژاپن، پرتغال، کانادا، چین، کلمبیا ، مکزیک، ترکیه ، کره جنوبی برزیل و... شرکت نمايند و با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند صاحب عناوین و رتبه های متعدد شوند . رئیس واحد یزد در ادامه گفت:

این جوانان مایه افتخار میهن اسلامی و دانشگاه هستند و امروز نام ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به برکت تلاش این مهندسان پژوهشگران و مبتکران جوان درسراسر دنیا شنیده شد . در پایان این مراسم مسولین دانشگاه و اصحاب رسانه با حضور در خانه رباتیک واحد یزد از نزدیک با جدید ترین دستاورد های این تیم ها آشنا شدند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا