زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

هنوز هوا تاريك بود كه والده مكرمه عيال محترمه كه تازگي‌ها در فيس بوك صاحب صفحه و با جواد آقا «online» در ارتباط هستند مثل باران رحمت البته با صداي رعد و برقش فرياد زدند مبارك است بالاخره «كاترين» «بعله» را گفت.
بنده كه از شدت فرياد بي‌بي خانم جان از كف تشك به سقف اتاق پرتاب شده بودم در حال بازگشت به حال عادي پس از عرض سلام و صبح به خير پرسيدم: بي‌بي جان چي شده؟ فرمودند: ظريف «زيرلبي» داد و اشتون بعله را گفت. مباركه نه‌نه جان.
من هم اول رفتم سراغ سيماي خودمان ديدم كمافي‌السابق چند ساعتي از زمان عقب است در حاليكه رسانه‌هاي خارجي و سايتها لحظه به لحظه خبر رساني مي‌كردند.
صبح هم در خيابان شادكامي ملت را ديدم. ياد آن روز صبح اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري و بي‌خوابي شب نويد بامدادي و پيروزي ورزشكاران. آخه آبشارهاي فرهاد ظريف هم در واليبال تو زمين آمريكا خوابيده بود و فوتبال ساحلي قهرمان جهان شده بود و ترك بر ديوار تحريم و پيروزي ديپلماتيك و خردورزي و خرسندي و غرورملي پس دوباره مثل آن روز البته پنهان از ديد اغيار و احباب و حتي اهل خانه با حركات موزون «من و اين همه خوشبختي محاله»!!.
اما نمي‌دانم چرا بعضي خودي‌ها اعم از روزنامه نگار و غيره دو آتشه با عده‌اي از مخالفان سرسخت اعلام همدردي مي‌فرمايند!‌ اميدوارم غم آخرشان نباشد!! كه حتماً! چنين خواهد بود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا