پیشگامان يزد خبرخوان خود را در تلکام رونمایی کرد

یزدفردا"پیشگامان يزد خبرخوان خود را در تلکام رونمایی کرد شرکت پیشگامان محتوا گستر یزد سرویس خبرخوان خود را در نمایشگاه تلکام معرفی و رونمایی كرد.
 علی اشرف زاده مدیر عامل شرکت پیشگامان محتوا گستر یزد از شركت‌هاي زير مجموعه گروه پيشگامان كوير با بیان این مطلب، افزود: با استفاده از اين سرویس خبرخوان افراد می‌توانند خبرهای مورد علاقه خود را دریافت کنند و امکان جستجو در خبرها را نیز خواهند داشت.
وی گفت: سرویس خبرخوان این امکان را به کاربر می‌دهد تا خبرهای خود را به صورت rss در rss reader استفاده کند. اشرف‌زاده خاطرنشان كرد: خروجی rss برای کابرانی که به اینترنت کم سرعت دسترسی دارند مناسب است.

وی افزود: سرویس ارزش افزوده پیشگامان محتوا گستر یزد همچنین یک پکیج ارزش افزوده طراحی کرده است که در نمایشگاه امسال معرفی خواهد كرد. مدیر عامل شرکت پیشگامان محتوا گستر یزد در پايان اذعان نمود: اين سرویس نرم‌افزاری که قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه مي‌باشد، شامل تصاویر، انیمیشن، کلیپ‌های صوتی و تصویری، طالع‌بینی، بازی و غیره است.
 گفتني است،‌ دهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات، ارتباطات و تكنولوژي اطلاع‌رساني(ايران تلكام) از ديروز در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي در تهران آغاز بكار كرده و تا سوم آذرماه داير مي‌باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا