دانلود سریال هفت سنگ با لینک مستقیم و کیفیت عالی

موضوع: طنز

سال انتشار: ۹۳

مدت زمان: ۴۰ دقیقه

کارگردان: علیرضا بذرافشان

 دانلود سریال هفت سنگ

بازیگران:

 مهدی سلطانی، الهام پاوه‌نژاد، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، ارسلان قاسمی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی نژاد بازیگران اصلی آن هستند .همچنین در طول تصویربرداری چهره‌هایی چون محمود پاک‌نیت، بهمن زرین‌پور، مینا جعفرزاده، عزت‌الله مهرآوران، مهتاج نجومی، امیررضا دلاوری، محسن قاضی مرادی، سیروس میمنت، سیما مطلبی، امیر غفارمنش، امیر کاظمی، افشین سنگ چاپ، سیامک اشعریون، عباس جمشیدی، صدف احمدی و صدرالدین حجازی به عنوان بازیگران مهمان در این سریال مقابل دوربین رفتند.

«هفت سنگ» مجموعه‌ای اجتماعی و خانوادگی در لایه‌ ای از اتفاقات کمیک و درباره سه خانواده است که با یکدیگر نسبت نزدیک فامیلی دارند و در هر قسمت با ماجرایی مواجه می‌شوند.

 

زمان پخش سریال هفت سنگ

قرار است این سریال از شبکه سه سیما در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در ماه مبارک رمضان سال ۹۳ به پخش برسد. زمان پخش سریال هفت سنگ  قرار بود هرشب ساعت ۲۱ پخش شود ، اما بخاطر تداخل با بازی‌ های جام‌ جهانی ۲۰۱۴ به مدت چهار شب از شنبه (هفتم تیر) تا سه‌شنبه (دهم تیر ماه) ساعت ۲۲ و ۳۰ پخش میشود .

«هفت سنگ» از جمله مجموعه‌هایی است که در دوره مدیریت محمودرضا تخشید، مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید شد و با وجود مشکلات مالی، تصویربرداری آن به سرانجام رسید.

خلاصه داستان: داستان سه زوج از گروه‌های سنی مختلف را در بر می‌گیرد و درباره سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می‌رسند.

«هفت سنگ» مجموعه‌ای اجتماعی و خانوادگی در لایه‌ ای از اتفاقات کمیک و درباره سه خانواده است که با یکدیگر نسبت نزدیک فامیلی دارند و در هر قسمت با ماجرایی مواجه می‌شوند.

این مجموعه داستان زندگی سه خانواده را روایت می‌کند که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می‌رسند.
این مجموعه پس از «نابرده رنج»، دومین سریال بذرافشان است که خود سرپرستی نویسندگان را متشکل از سارا خسروآبادی، حسین تراب‌نژاد، فروغ فروهیده و احسان جوانمرد نیز بر عهده داشت.
سریال «هفت سنگ» هم‌اکنون آخرین روزهای تدوین و انجام سایر مراحل فنی را سپری می‌کند . آهنگ تیتراژ سریال هفت سنگ را مزیار فلاحی میخواند .

کپی برداری سریال هفت سنگ از خانواده مدرن آمریکایی

 

مجله تایم در گزارشی نوشت : “هفت‌ سنگ” باز تولید سریال “خانواده مدرن” از شبکه ای‌ بی‌ سی آمریکا ست که فریم به فریم آن با همان لوکیشن و با همان شوخی‌‌ها در سریال ایرانی تکرار شده است

پپش از پخش سریال ماه رمضانی “هفت سنگ” از آنتن شبکه سه سیما و اقتباس صرف آن از سریالی خارجی که در رسانه‌ های داخل نیز بازتاب داشت، این بار برخی رسانه‌های خارجی نیز به این موضوع پرداختند.
در همین ارتباط تایم در گزارشی با عنوان “پخش صحنه به صحنه سریال آمریکایی خانواده مدرن از تلویزیون ایران” نوشت: احتمالا طرفداران سریال “خانواده مدرن” از شبکه ای‌ بی‌ سی آمریکا هرگز سریال “هفت سنگ” را در تلویزیون ندیده باشند اما با این حال این سریال در واقع توسط آنان دیده شده است.

در بخش دیگری از این خبر آمده: “هفت‌  سنگ” یک بازتولید از سریال “خانواده مدرن” و بسیار به آن نزدیک است تک‌ تک صحنه‌ های آن با همان لوکیشن و مسیر و با همان شوخی‌ ها در سریال ایرانی تکرار شده است.
این رسانه با انتشار بخش‌ های مشابه از این دو مجموعه یادآور شد: یک کلیپ مقایسه‌ ای از این دو سریال که بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده را ببینید. شما در حال دو بار دیدن این سریال نیستید، شما در حال مشاهده این مسئله هستید که وقتی قانون کپی‌ رایت رعایت نمی‌ شود چه اتفاقی رخ می‌دهد !

دانلود سریال هفت سنگ

 دانلود – قسمت ۱ با لینک مستقیم
 دانلود – قسمت ۲ با لینک مستقیم
 دانلود – قسمت ۳ با لینک مستقیم
 دانلود – قسمت ۴ با لینک مستقیم
 دانلود – قسمت ۵ با لینک مستقیم
 دانلود – قسمت ۶ با لینک مستقیم
 دانلود – قسمت ۷ با لینک مستقیم
 دانلود – قسمت ۸ با لینک مستقیم
 دانلود – قسمت ۹ با لینک مستقیم

دانلودها هرشب اضافه خواهد شد
دانلود نقشه ایران   نقشه کامل راه های ایران (مناسب برای مسافرت)
حجم: ۴۵۱ مگابایت

دانلود فرمت: mp4
دانلود رمز: www.mihanfal.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا