به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد که در محل فرمانداری تفت برگزار شد با اشاره به اهميت جايگاه سازمان تامين اجتماعي گفت: اين سازمان يكي از مهم ترين و پرمخاطب ترين سازمانها در سطح كشور به شمار مي آيد كه خدمات قابل توجه و ارزنده اي را در عرصه هاي مختلف رفاه اجتماعي به بيمه شدگان ارائه مي نمايد.

فرماندار تفت با بيان اين كه تامین اجتماعی از تاثیرگذارترین سازمانها در تکریم ارباب رجوع و نهادي پر رفت و آمد به شمارمي آيد ادامه داد: اين موضوع مسئوليت اين سازمان در قبال مردم را بيش از پيش حساس و پراهميت مي كند.

وی از تامین اجتماعی شهرستان تفت که در خدمتگذاری و خدمت رسانی به مردم تلاش و در بررسیها نیز رضایت مردم را در پی داشته است قدردانی کرد.

همچنين به نقل از ایرنا، حمیدرضا مرصادی نيز در اين نشست با بیان اینکه امسال بیش از هفت هزار دفترچه المثنی صادر کرده ایم از از بیمه شدگان زیر پوشش این سازمان خواست در حفظ و نگهداری دفترچه های بیمه دقت کنند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد افزود: سهل انگاری در نگهداری دفترچه های بیمه و ضرور زیان به صندوق این بیمه وارد می کند که تبعات آن ارائه خدمات دارویی، درمانی و مستمری را با مشکل روبرو خواهد کرد.

این مقام مسوول، از زیرپوشش قرارگرفتن بیش از 270 هزار نفر در بیمه تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: 180 هزار نفر بیمه شدگان کارگری و 90 هزار بیمه شدگان خاص شامل مشاغل آزاد و اختیاری هستند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته در استان یزد 521 هزار دفترچه جدید صادر شده است، افزود: در استان یزد بیش از 45 هزار نفر مستمری بگیر از 16 شعبه ثابت و 6 شعبه اعمالی از خدمات سازمان بهره مند می شوند.
مرصادی، با اشاره به اینکه 17 هزار و 100 بیمه شده ساختمانی زیر پوشش تامین اجتماعی استان یزد هستد، خاطرنشان کرد: افراد با پرداخت یک سوم هزینه بیمه ساختمانی خودشان می توانند مابقی را در 6 قسط مساوی پرداخت و مانند بیمه شدگان اجباری از تمام تعهدات سازمان استفاد کنند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا