محمود شاکری شمسی فرماندار باتفاق سالاری معاون سیاسی اجتماعی و ملاعباسی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه شرف الدین علی و کتابخانه در حال ساخت دکتر جوادی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، در اين بازديد محمود شاكري شمسي از نزديك در جريان مشكلات كتابخانه شر‌ف‌الدين علي كه نخستين كتابخانه عمومي استان يزد است، قرار گرفت.

وي همچنين ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف اين كتابخانه، خواستار تسريع در آغاز عمليات تعمير و توسعه بخش مخزن و سالن‌هاي مطالعه كتابخانه شد.

شایان ذکر است کتابخانه شرف الدین علی با 2 هزار عضو فعال و تعداد 32500 عنوان و 42 هزار نسخه کتاب به عنوان نخستین کتابخانه عمومی استان یزد فعالیت دارد.

در ادامه نیز فرماندار یزد باتفاق معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ،  سرپرست اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان و رئيس اداره كتابخانه‌هاي شهرستان يزد از پروژه در حال ساخت كتابخانه دكتر جوادي ديدن كرد.

 در اين بازديد، فرماندار يزد از نزديك در جريان روند ساخت اين كتابخانه قرار گرفت و براي رفع موانع پيش روي اين پروژه قول مساعد داد.

وي همچنين در ديدار با پيانمكار پروژه و نماينده خيّر كتابخانه با اشاره به حركت ارزشمند دكتر جوادي در ساخت كتابخانه عمومي و اهتمام به امر مقدس كتابخانه‌سازي گفت: بي‌شك بنيان نهادن بناهاي خير، اثري دائمي و همیشگی دارد و به عنوان صدقه جاریه ای است که تا آخر صواب و برکات آن نصیب فرد و جامعه می گردد.

پيمانكار اين پروژه نيز گزارشي از روند ساخت كتابخانه خيرساز دكتر جوادي يزد ارائه كرد.

گفتني است، كتابخانه‌ عمومي دكتر جوادي يزد با زيربناي 2 هزار و 400 مترمربع در سه طبقه احداث شده است با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون تومان در نيمه دوم سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا