به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در این نشست که در محل دفتر فرماندار تفت برگزار شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در لیالی قدر، پست بانک را محمل خوب و مطمئنی برای خدمت رسانی اعتباری مالی و اعتباری به مردم عنوان کرد و گفت: خدمات پست بانک در روستاهای شهرستان قابل تمجید و تقدیر است که باید همچنان توسعه یابد.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی از خدمات پست بانک افزود: باید از همه زمینه ها برای معرفی خدمات این مجموعه موفق بانکی به مردم به ویژه در روستاها استفاده شود چرا که خلاء هایی در این رابطه به ویژه در برخی از روستاها وجود دارد.

فرماندار تفت با اشاره به این که مدیریت ارشد شهرستان از توسعه مجموعه پست بانک در همه بخشها و روستاها حمایت خواهد کرد اظهار داشت: امروز مردم به دنبال سهولت در انجام امور و فعالیت های خود هستند که پست بانک در این رابطه می تواند خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه کند.

زارع با بیان این که به دنبال توسعه درآمد پایدار برای شهرداریها و دهیاری های شهرستان هستیم افزود: پست بانک می تواند در این رابطه نقش مهم و تاثیرگذاری را بر عهده گیرد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با بیان این که از توسعه فعالیت همه مجموعه های بانکی کشور در سطح شهرستان استقبال می کنیم اظهار داشت: پست بانک با توجه به ارائه خدمات در دورترین مناطق و نواحی کمتر برخوردار، از جایگاه ویژه ای در این عرصه برخوردار است.

فرماندار تفت با اشاره به مزایای وجود شعب بانکی در روستاها اظهار داشت: سهولت و سرعت بخشیدن به انجام امور مالی و اعتباری روستاییان عزیز و جلوگیری از عبور و مرورهای غیر ضرور در جاده ها و همچنین کمک به توسعه بیشتر مناطق روستایی، از مهم ترین مزایای ایجاد شعب بانکی در روستاهاست که پست بانک در این رابطه گام های خوب و ارزشمندی را برداشته است.

مدیركل پست بانک استان یزد نیز در این نشست گزارشی از نحوه ارائه خدمات این مجموعه بانکی به مردم ارائه کرد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا