محمدعلی عبداله زاده  پیرامون وضعیت آب در استان خراسان جنوبی و شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان و نیز خشکسالی های پیاپی در 15 سال گذشته که موجب بحران در حوزه کشاورزی و دامداری شده است شامگاه پنج شنبه 26 تیرماه 93 با وزیر کشور در نشستی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی درباره مشکل آب خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر به دلیل بحران آب برخی روستاهای استان به وسیله تانکر سیار آبرسانی می شود و این روند وضعیت اسفباری در زندگی و شغل روستاییان و عشایر ایجاد کرده است.

نماینده مردم 4 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور به‌عنوان رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور خواستار اقدام عاجل در پرداخت اعتبارات ستاد مدیریت بحران در حوزه خشکسالی به خراسان جنوبی شد تا با تامین علوفه دام عشایر منطقه از نابودی حتمی دارایی دامداران استان جلوگیری شود.

عبداله زاده در این نشست صمیمی که جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بعنوان میهمانان ضیافت افطار حضور داشتند به مشکلات روستاهای زلزله زده و سیل زده استان خراسان جنوبی، محورهای اسفبار مواصلاتی، وضعیت نامطلوب بهداشت و درمان و کمبود امکانات پزشکی و درمانی شهرستان های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان اشاره کرد و خواهان توجه ویژه وزیر کشور به رفع این مشکلات شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا