یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس: رييس پليس فتا خراسان شمالي از دستگيري يک نفر سارق اينترنتي حساب بانکي شهروندي در شهرستان"مانه و سملقان"خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:سرگرد"سهيل خاکشور" در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت شهروندي مبني بر اينکه فردي به صورت غير مجاز از حساب بانکي وي اقدام به برداشت مقداري وجه نقد کرده است ، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پليس فتا قرار گرفت.

وي بيان داشت: با بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد که متهم با استفاده از رمز دوم شماره کارت عابر بانک قرباني اقدام به سرقت شارژهاي تلفن همراه از حساب بانکي وي کرده است.

رييس پليس فتا خراسان شمالي تصريح کرد: مأموران با انجام يکسري اقدامات فني و پليسي موفق شدند يک نفر سارق را در اين رابطه شناسايي و دستگير کنند.

سرگرد"خاکشور"يادآور شد: سارق در بازجويي بعمل بزه انتسابي خود را پذيرفته و اذعان داشته که در منزل شاکي مشغول به کار جوشکاري و تعميرات بوده که از اعتماد وي سوء استفاده کرده و اطلاعات بانکي قرباني را ثبت و بدون اجازه شاکي از طريق شماره کارت و رمز دوم مبلغ يک ميليون تومان به صورت شارژ تلفن همراه سرقت کرده است.

رييس پليس فتا خراسان شمالي خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل داده شد.

اين مقام انتظامي در پايان به شهروندان هشدار داد:*از اعتماد کردن به هر شخصي خود داري نموده و حدالامکان در صورت تحويل کارت خود به ديگران در اولين فرصت اقدام به تغيير رمزهاي کارت خود نماييد.

*در حفظ و نگهداري از رمز دوم کارت هاي بانکي خود نهايت دقت را داشته باشيد.

*اقدام به فعال کردن SMS بانک خود نموده که در صورت بروز چنين کلاهبرداريهايي بلافاصله از تراکنش هاي حساب خود مطلع باشيد و امکان سوء استفاده بيشتر را به کلاهبرداران ندهيد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا