یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس: رئيس پليس فتا سيستان و بلوچستان از دستگيري فردي که با جعل اسناد مشتريان مرکز فروش، به تخليه حساب بانکي آنان اقدام مي نمود خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:سرهنگ دوم کارآگاه " سيد محمد حسيني پور " در اين راستا گفت: در پي شکايت شخصي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي اش ، پرونده تشکيل و مراتب در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود:با تحقيقات پليسي مشخص شد ضمن اينکه از حساب شاکي پرونده به صورت اينترنتي خريد صورت گرفته با مراجعه به بانک مبالغي از حساب وي برداشت شده است که با اين اطلاعات پرونده وارد مرحله جديدي شد.

رييس پليس فتا سيستان و بلوچستان تصريح کرد: با استفاده از شگردهاي تخصصي مشخص گرديد متهم فردي است که در مرکز فروش متعلق به برادرش کار مي کند و با کپي برداري از اسناد و مدارک مشتريان و مراجعه به بانک اقدام به برداشت وجه از حساب آنان مي نموده است.

ايم مقام انتظامي ادامه داد:ماموران با هماهنگي مراجع قضايي متهم رااحضار که وي در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمي بود ولي با مواجهه شدن با مدارک جمع آوري شده توسط پليس لب به اعتراف گشود و به انجام برداشت غير مجاز از حساب شاکي اعتراف کرد.

"حسيني پور" در خاتمه از شهروندان خواست از آنجا که سوء استفاده کنندگان هميشه در کمين هستند، در نگهداري از مدارک شناسايي و اطلاعات شخصي خود حساسيت بيشتري داشته باشند تا شاهد بروز چنين رخداد هايي نباشيم.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا