دکتر ریاحی در نشستی با فرماندار و برخی مسئولین شهرستان مهریز مسائل و مشکلات اشتغال و تعاونی های این شهرستان را مورد رصد و ارزیابی قرار داد.
 سید محمد رستگاری فرماندارشهرستان مهریز گزارشی در خصوص وضعیت شهرستان مهریز ارائه داد، وی خاطر نشان کرد : شهرستان مهریز دارای قابلیت های توسعه ای مناسبی است که می توان با برنامه ریزی، سمت و سوی توسعه بیشتر را در شهرستان شاهد بود.

 در ادامه محمدحسین ریاحی در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت  شهادت مظلومانه امیر المومنین علی(ع) خاطر نشان کرد: شهرستان مهریز با دارا بودن ظرفیت ها و قابلیت های موجود به عنوان قطب کشاورزی ،توریستی ، گردشگری و همچنین قطب کارگری و کارفرمایی در استان مطرح است.

وی با بیان اینکه این شهرستان در صد بالایی از جامعه کارگری را نسبت به جمعیت شهرستان پوشش می دهد گفت:همین مسئله باعث نگاه ویژه مجموعه اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی به وضعیت اشتغال، تولید و تعاونی های این شهرستان شده است به گونه ای که وظیفه ما را در خدمت بیشتربه مردم این منطقه هم در حوزه رفاه اجتماعی و هم در مسائل مربوط به کارگری و کارفرمایی چند برابر می کند.

در ادامه مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی  استان یزد توسعه را در توجه به آمایش همه جانبه سرزمین دانست و اظهار داشت: تناسب رشته های تحصیلی دانشگاهی با محوریت توسعه اقتصادی از جنبه های اصلی توسعه شهرستانی به شمار می رود. وی همچنین پیشرفت درامور رفاهی و ورزشی را منوط به پیگیری و کمک مسئولین استانی و شهرستانی دانست و افزود: امیدواریم مسئولین شهرستان مهریز بتوانند با برنامه ریزی های مناسب و دقیق ،زیر ساخت های لازم را برای رفاه هر چه بیشتر جامعه هدف مورد نظر که همان کارگران هستند ایجاد کنند.

در پایان فرماندار مهریز ضمن تشکر از توجه و زحمات مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی، خواستار حضور مدیرکل استان در شورای برنامه ریزی شهرستان مهریز شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا