"مسعود دانشی" در خصوص اجراي طرح تحول سلامت در بافق اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت از نیمه اردیبهشت ماه امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان بافق نیز اجرایی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بافق افزود: کاهش هزینه‌های درمانی، افزایش کیفیت خدمات درمانی، ارتقای سطح سلامت جامعه، بیمه سلامت همگانی و حمایت از بیماران نیازمند و روستائیان از جمله برخی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

وی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا اواخر خرداد ماه فقط در بخش درمان در بیمارستان بافق بیش از 350 میلیون ریال به واسطه اجرای این طرح از بیماران هزینه‌های کمتری دریافت شده است.
دانشی با اشاره به رایگان بودن زایمان طبیعی در این طرح، افزود: کاهش 11 درصدی سزارین از 47 درصد در سال 92 به 36 درصد از ابتدای طرح از مهترین ثمرات این طرح است.
وی عنوان کرد: اعزام پزشک خانواده به روستاها و افزایش حقوق و مزایای این عزیزان به منظور تشویق برای حضور در مناطق محروم از برنامه‌های قابل توجه این طرح است.
رئیس شبکه بهداشت بافق خاطرنشان کرد: افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط حاشیه شهرها و توانمندسازی مردم در مراقبت از خود نیز از برنامه‌های با اهمیت در این طرح است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا