یزدفردا"  فردي که به دليل خصومت و اختلاف ، عکس هاي خانوادگي يکي از آشنايان خود را در فضاي مجازي منتشر کرده بود ، توسط پليس فتاي کردستان دستگير شد .

، رئيس پليس فتاي انتظامي استان کردستان در تشريح اين خبر بيان داشت : در پي ارجاع يک فقره پرونده از مراجع قضايي به پليس فتا در خصوص انتشار عکس هاي خصوصي اعضاي يک خانواده در فضاي مجازي ، پيگيري موضوع با حساسيت ويژه اي در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرايم سايبري اين پليس قرار گرفت .

سرهنگ "فرامرز شاکري" افزود : بررسي هاي ماموران پرونده نشان داد فرد يا افرادي ضمن ايجاد يک صفحه در شبکه اجتماعي فيس بوک ، با استفاده از فتوشاپ عکس هاي خصوصي اعضاي خانواده شاکي را تغيير داده و با نسبت دادن القاب نامناسب آنها را در فضاي مجازي منتشر کرده اند .

وي ادامه داد : در اين راستا با کار تخصصي ماموران پليس فتا هويت متهم که مردي جوان است شناسايي و پس از دستگيري ، در تحقيقات انجام شده صراحتا به بزه انتسابي با انگيزه خصومت و اختلافات قبلي اعتراف کرد .

رئيس پليس فتاي انتظامي کردستان خاطر نشان کرد : متهم با دستور مقام قضايي به اتهام هتک حيثيت و نشر اکاذيب و انتشار عکس خصوصي و خانوادگي در فضاي مجازي ، با قرار قانوني و بازداشت شد .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا