یزدفردا"  فردي كه با تبليغات گسترده و با ترفند فروش اجناس الکترونيکي با قيمت زير بازار در فضاي مجازي از شهروندان كلاهبرداري مي كرد توسط ماموران پليس فتا خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.

 رييس پليس فتا استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: آقايي به پليس فتا استان مراجعه و درخواست رسيدگي به شکايت خود مبني بر کلاهبرداري از وي در فضاي مجازي را داشت.

شاکي در اظهارات اوليه خود گفت: در سايتي با تبليغات تلفن بي سيم برد بالا آشنا شدم و با توجه به اينکه اين دستگاه از کارايي فوق العاده و قيمت پاييني نسبت به ساير تلفن هاي بي سيم برخوردار بود، آن را سفارش دادم و مبلغ يك ميليون و 700 هزار ريال به شماره حساب داده شده واريز کردم اما پس از گذشت مدتي هيچ دستگاهي دريافت نکردم و پس از تماس با فروشگاه اينترنتي نيز کسي پاسخ گو نبود.

سرهنگ سيد محسن عرفاني افزود: کارشناسان پليس فتا استان خراسان رضوي در پي رسيدگي به اين پرونده متوجه کلاهبرداري اينترنتي توسط ايجاد کنندگان آن شده و پس از تحقيقات فني توانستند رد متهم را شناسايي و با هماهنگي قضايي مسئول راه اندازي اين فروشگاه اينترنتي را دستگير و به مکان پليس فتا منتقل كنند.

وي تصريح كرد: متهم به نام سعيد كه  24سال سن دارد پس از رويارويي با شواهد موجود به جرم خود مبني بر كلاهبرداري اينترنتي اعتراف كرد.

تحقيقات از متهم دستگير شده به منظور كشف ساير كلاهبرداري هاي انجام شده توسط او ادامه دارد.

رئيس پليس فتا خراسان رضوي در پايان به شهروندان توصيه کرد: براي پيشگيري از اين گونه کلاهبرداري ها به آرم و لوگوي "اي نماد" که تحت حمايت سازمان صنعت، توسعه و تجارت مي باشد دقت كرده و در خريد هاي اينترنتي با گرفتن who is از دامنه سايت مشخصات مدير و گردانندگان سايت را بدست آورده و در نهايت با ديد باز عمل کرده و فريب اينگونه تبليغات اغوا کننده را نخورند.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا