نماینده مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در خانه ملت:تغییرات حوزه انتخابیه استان یزد همچنان ناعادلانه/ توضیحات زارع زاده درخصوص مصوبه کمیسیون شوراها

طبق مصوبه دیروز کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، شهرستان های یزد-اشکذر و میبد 2نماینده، اردکان یک نماینده، تفت-خاتم و ابرکوه یک نماینده و مهریز- بافق و بهاباد یک نماینده خواهند داشت.
به گزارش  ايلنا، نماینده مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در خانه ملت، تغییرات جدید در حوزه های انتخابیه استان یزد را برای مجلس دهم اعلام کرد و گفت: این پیشنهاد علیرغم داشتن مخالف به اتفاق آراء در کمیسیون شوراها تصویب شد.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده با بیان این مطلب به ایلنا گفت: این تغییرات روز گذشته در کمیسیون شوراها به تصویب رسیده است، پیشنهاد کمیسیون پس از آن به هیات رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد و پس از حدود یک ماه برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

وی افزود: در صحن پیشنهادات نمایندگان مطرح و تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

زارع زاده در عین حال گفت: بعید است پیشنهادی غیر از مصوبه کمیسیون در صحن تصویب شود.

وی ادامه داد: شرایط نسبت به قبل عادلانه تر شده ولی عادلانه نیست.

دخیل عباس در توضیح چرایی تصویب این پیشنهاد گفت:  میبدی ها نمی خواهند با اردکانی باشند، تفتی ها هم نمی خواهند با میبد باشند، در نتیجه مجبور به این تغییرات هستیم.

نماینده مهریز گفت: نظر دولت در این خصوص، فرق داشت بطوریکه در پیشنهاد دولت، اردکان یک نماینده داشت و فقط یک نماینده به یزد افزوده شده بود و 5 شهرستان مهریز، خاتم، ابرکوه، بافق و بهاباد یک نماینده داشتند.

گفتنی است طبق مصوبه دیروز کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، شهرستان های یزد-اشکذر و میبد 2نماینده، اردکان یک نماینده، تفت-خاتم و ابرکوه یک نماینده و مهریز- بافق و بهاباد یک نماینده خواهند داشت.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا