شوراي اسلامي شهر و شهردار طبس در پيامي ضمن محكوم نمودن جنايات رژيم جعلي اسراييل از همشهريان طبسي براي حضور مقتدرانه و باشكوه در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت كردند.

متن پيام به اين شرح است

روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری می‌باشد.

روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل و روز عزای صهیونیزم جهانی و روزی است که مسلمانان انزجار و نفرت خود را از عملکرد ننگين اسراييل اين غده سرطاني و تروريست بین‌المللي اعلام می‌دارند.

شورای اسلامي شهر، شهرستان و شهردار طبس ضمن محكوميت جنايات اخير رژيم غاصب اسراييل در غزه، همشهريان فهيم، انقلابي و ولايتمدار را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این روز بزرگ فرامی‌خواند و بر اهمیت بیش از پیش مراسم امسال تاکید می‌نماید.

رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی خود قرار داده و به نسل‌کشی می‌پردازد و اكنون وظيفه انساني و اسلامي ما حكم مي كند تا در روز جهاني قدس عرصه مرگ بر اسراييل را قوت بخشيم.

منتظر حضور مقتدارانه شما هستيم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا